Toon posts:

De nieuwssubmitbutton

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey dames,

Ik heb even staan zoeken, maar kan em toch echt niet vinden ;( , de nieuwssubmit-button?
Kunt u mij vertellen waar ik die dan wel kan vinden?

Nouja goed, mijn nieuwtje is dus dat Toshiba een winstdrop gehad heeft van 95% na het Hd dvd fiasco en ze hebben een aantal nieuwe subnotebooks in de pijplijn, maaaarrr...

Ze gaan dus een processor ( :o ) later dit jaar introduceren die in die notebooks gaat zitten en het mogelijk gaat maken om video (HD neem ik aan anders snap ik het niet) net zo goed en snel af te kunnen spelen als een sterke desktop pc.

http://www.nuzakelijk.nl/...ndanks-verlies-dvd-strijd
(geen tijd om de ANP link te zoeken)

Groeten Kykez

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit

De link staat rechtsboven, naast ieder nieuwsbericht :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Zoooo goedemorgen! Ik zag em echt niet, zal ik de nieuwssubmit nog even gebruiken? Of is dat dan dubbelop?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gebruik de submit maar, dan komt alles netjes op één centraal punt terecht :).

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Misschien een idee om de knop toch eens op een andere plek te gaan plaatsen? Volgens mij gebeurt het vaker dat iemand hem niet kan vinden.. is niet echt bevorderlijk voor de toch handige functie ervan.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:21

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hij staat opzich ook in de frontpage FAQ genoemd:
reviews: Tweakers.net FAQ

Dus helemaal onvindbaar is ie niet. Al ben ik het er wel mee eens dat het niet bijster logisch is dat je een ander nieuwsbericht moeten openen om een linkje te vinden om een nieuw bericht te submitten.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
ok gesubmit :D
Ik zal er voortaan om denken. Excuses voor het ongemak.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een linkje vergeten toe te voegen aan het verhaal, die juist de interesse moet wekken voor dit verhaal, van Tnet zelf af namelijk:

nieuws: Toshiba toont prototype van tv met Cell-processor

Zou Toshiba de eindelijk de Cell processor gaan bouwen in pc's en laptops? (wellicht afgezwakte variant)

Maargoed lijkt me beetje vervelend als jullie een losse link in de submit krijgen?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:00:
Maargoed lijkt me beetje vervelend als jullie een losse link in de submit krijgen?
Doe dat maar wel en verwijs dan naar je eerdere submit. Hier plaatsen heeft in ieder geval weinig zin.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Misschien leuk om te melden dat de button tegenwoordig onder artikelen staat, helemaal rechts :) .

DM!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-02 19:32

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Daar stond'ie al hoor ;). Hij heeft alleen een andere naam gekregen (heet nu Nieuwstip insturen).

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Nee hoor, hij staat nu in het hoofdmenu, helemaal rechts als je met je muis over "Artikelen' hoovert :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-02 19:32

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Oh, in de menubalk bovenaan. I see :)

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Glaanieboy schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:56:
Daar stond'ie al hoor ;). Hij heeft alleen een andere naam gekregen (heet nu Nieuwstip insturen).
De link stond inderdaad naast artikelen. Wat JHS bedoelt is dat de link nu ook vanuit het menu onder Artikelen bereikbaar is. Dit is inderdaad gisteren doorgevoerd, mede naar aanleiding van dit soort topics.
Pagina: 1