Toon posts:

DVD + RW doet niets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een LG HDD/DVD recorder die ook DVD + RW kan hebben. Nu is het helaas zo, dat ik een op de HDD opgenomen film niet op een +RW kan zetten. Ik krijg dan de melding dat ik de disc moet vervangen. Ook kan ik niet bij het initialiseren komen met deze disc erin.
Het model dat ik heb is: LH-RH7506TA. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik heb overigens 2 verschillende merken DVD's gebruikt.

• Biggyboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-03-2010
Heb je al geprobeerd de disc te formatteren voordat je de film erop probeert te branden?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat lukt ook niet.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zoals Biggyboy al aangeeft, heb je de DVD+RW's al geformateerd, daarnaast hoe graat zijn de bestanden die je wilt branden?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
Een gewone film. Wat is dat ongeveer? 700 mb?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

:D oke, nee dat moet gewoon passen. Als ik aan films en DVD denk denk ik aan 4GB+. ;)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

_Dune_ schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:44:
:D oke, nee dat moet gewoon passen. Als ik aan films en DVD denk denk ik aan 4GB+. ;)
Ik lees hier:
Nu is het helaas zo, dat ik een op de HDD opgenomen film niet op een +RW kan zetten.
Nu weet ik zelf uit ervaring met m'n eigen HDD/DVD recorder dat als ik daarmee opneem op maximale kwaliteit, ik na een uurtje tegen de 6 á 8GB aanzit. Het lijkt me ook sterk dat zijn recorder het direct naar DivX omzet, dus het lijkt me gewoon dat z'n te branden bestand te groot is. (Niet dat dat wegneemt dat hij daarom z'n disc niet kan initialiseren, maar dit gewoon ter info. :))

[ Voor 26% gewijzigd door MensionXL op 28-04-2008 13:26 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Pagina: 1