Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

He? Bericht wijzigen in WOS laat geen in small 'xx wijzigde'

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb in dit topic: Verwijderd in "[XP] Computer wordt van buitenaf bestuurd"

Mijn bericht gewijzigd. Meestal komt er dan te staan:

Holoris wijzigde dit bericht 28-04-2008 10:21 (26%)

Maar in WOS komt deze vermelding na een edit niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 10:30 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heb je niet te weinig gewijzigd? Als je heel weinig verandert vlak na posting dan verschijnt de boodschap ook niet.

Je hebt namelijk een enorme quote in je bericht staan. Waardoor de wijziging in procenten wel eens te klein zou kunnen zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Cloud op 28-04-2008 10:45 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Topicstarter
wolkje schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:41:
Heb je niet te weinig gewijzigd? Als je heel weinig verandert vlak na posting dan verschijnt de boodschap ook niet.

Je hebt namelijk een enorme quote in je bericht staan. Waardoor de wijziging in procenten wel eens te klein zou kunnen zijn.
Ik denk dat het was als ik heel veel toevoeg komt het idd wel. Sowieso is die hele telling een beetje fubar. Ik maak een wijziging --> 11% gewijzigd. Haal ik precies diezelfde wijziging weg --> opeens 20% gewijzigd (*).

(* stel 100 woorden + 10 woorden = 10% wijziging. Dan van 110 woorden terug naar 100 = 9% wijziging, dus altijd minder, niet meer).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 10:50 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Weinig wijzigen, of heel snel na het plaatsen en nog geen opvolgend bericht kan hiervoor zorgen, not a bug, feature ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.