Wat voor type TV heb ik?

Pagina: 1
Acties:

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hi,

Misschien een beetje een rare vraag, maar ik kan gewoon nergens meer terug vinden wat voor type/soort LCD tv ik heb.
Aangezien het een LCD TV betreft van ongeveer 3 jaar oud lijkt het er wel op dat alle info van internet verdwenen is.

Handleiding boekjes heb ik niet meer, keertje met oud papier meegegaan denk ik :X
op de Tv zelf kan ik geen serie/type-nummer terugvinden.

De info heb ik nodig aangezien mijn Tv gisteren overleden is, ik krijg er alleen nog maar geluid uit maar geen beeld. Het enige wat het doet is de backlight van de Tv die een zwart scherm toont.
Dit geld voor zowel het beeld via de coax-kabel als het beeld via mijn Pc. Het ligt dus niet aan het tv-net.

Ik wil dus graag even LG opbellen en wil dan wel graag kunnen uitleggen wat voor Tv ik heb.
De informatie die ik zelf heb:

- Merk : LG
- Diameter : 32"
- Model : 3 jaar oud
- Ingangen : S-video / 2x scart / 1x DVI

Ook heb ik ergens nog een plaatje vandaan kunnen vissen wat ik 3 jaar geleden op dit forum had geplaatst.

Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/34owppj.jpg

Ik hoop dat iemand deze tv bekent voor komt en mij een serienummer kan doorgeven zodat ik LG duidelijk kan vertellen wat voor Tv ik heb.

Danku :)

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:08

SpamLame

niks

Serienummer staat doorgaans op de achterkant (misschien bij het de aansluitingen) Lijkt me sterk dat op het hele apparaat geen sn te vinden is?

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-05 11:47

Homey — Critics are those without skills to create.

• Wootism
  • Niet online
SpamLame schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:13:
Serienummer staat doorgaans op de achterkant (misschien bij het de aansluitingen) Lijkt me sterk dat op het hele apparaat geen sn te vinden is?
Misschien zit hij dan onder mijn muur-steun.... Ik kan het iig nergens anders vinden....
Op dit moment ben ik niet thuis dus kan het niet 123 bekijken...
En aangezien ik morgen ook niet thuis ben, zou ik wel graag vandaag bellen. Vooral omdat we de feestdagen naderen....
Nope, elke pagina al gehad. Er staan er welgeteld 2 bij die er op lijken maar het toch niet zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Wootism op 28-04-2008 10:24 ]

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-05 23:34

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Wootism schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:05:Ik hoop dat iemand deze tv bekent voor komt en mij een serienummer kan doorgeven zodat ik LG duidelijk kan vertellen wat voor Tv ik heb.
Je zult toch echt je eigen serienummer moet doorgeven...... beetje knullig deze vraag.

This footer is intentionally left blank

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

ajhaverkamp schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:21:
[...]

Je zult toch echt je eigen serienummer moet doorgeven...... beetje knullig deze vraag.
Waarschijnlijk bedoelt hij modelnummer. Nu rijst de vraag of LG model- of serienummer verlangt.

• Wootism
  • Niet online
ajhaverkamp schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:21:
[...]

......
Je snapt heel goed wat er bedoeld word, aangezien het eerste aantal cijfers uit een serienummer ook al aangeeft uit wat voor serie de Tv komt wat mijn vraag ook al oplost.
Maar het makkelijkste is natuurlijk een Typenummer.
Pagina: 1