Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fotoalbum

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik wil graag op mijn nieuwe website een aantal foto's laten zien.

De opzet die ik voor ogen heb:

Thumbnails aan de linkerkant, en dan de vergroting daar van aan de rechterkant, maar daaronder nog enkele thumbnails van foto's uit dezelfde serie. Dus er zijn 4 / 5 foto's van het zelfde onderwerp gemaakt. Dat deze dan eronder komen zodat ze ook vergroot kunnen worden.

Heeft iemand tips? advies? of een programma wat al bestaat wat ik als voorbeeld kan nemen?

Graag hoor ik het!!

Bedankt alvast

Groeten
johan

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat heb je zelf al opgezocht? Een beetje moeite doen mag wel, dan had je bijvoorbeeld Web Album Generator gevonden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

je kan Web Album Generator proberen

als je op mijn site kijkt, dan zie je dat ik daar mijn foto's daar heb staan.
Ook heb ik die van klasgenoten van rome op een subdomein gezet.
Op z'n aller simpelst en het werkt perfect

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Zoals in je vorige topic al gemeld is door de moderator: zoek zelf eens wat op, en vertel wat hier niet aan voldeed.

Heel veel fotoalbumsoftware heeft de mogelijkheid om het uiterlijk van de gegenereerde webpagina's te bepalen aan de hand van templates. Zo kun je van tevoren bepalen hoe de pagina's eruit komen te zien.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt al dagen gezocht om vanalles, veelal kom ik dan flash tegen. Ook veel goede ideeen opgedaan, maar om echt die subfoto functie te vinden is toch erg moelijk. Ik zal even naar jou suggestie kijken!!

alvast bedankt!!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb jullie suggesties bekeken, bedankt daarvoor!!

kleine optie die ik er nog graag bij wil:

Bijvoorbeeld:

ik heb 10 onderwerpen, elke onderwerp heeft 5 foto's

Dan wil ik graag van de 10 onderwerpen thumbnails zien, en als je 1 van deze onderwerpen hebt gekozen dat dan van dit onderwerp de overige 4 foto's als thumbnails zichtbaar worden op een andere postitie.

wel wat onduidelijk maar hoop dat het begrijpbaar is.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 00:37:
kleine optie die ik er nog graag bij wil:
Eh, dit is geen verzoekprogramma? Je hebt een link, die geeft je keywords en die kan je gaan uitproberen. Als je iets specifieks wilt, dan zul je of zelf moeten ontwikkelen of een grote stapel programma's gaan uitproberen.

Alternatief is zelf wat met webpagina's gaan klooien en een template maken wat je daarna verder gebruikt.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 28-04-2008 00:46 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
waarom geven jullie allemaal van die rare reacties.

Ik geef aan dat ik zelf iets wil ontwikkelen, maar daarvoor tips advies of programma's voor inspiratie wil? Bijvoorbeeld tips waar ik het makkelijkst zoiets in kan maken.

Vervolgens krijg ik te horen dat ik zelf moet zoeken, het geen verzoekprogramma is en zelf iets moet gaan ontwikkelen, terwijl ik dat juist wil!!.....

een forum is toch juist om mensen op weg te helpen, het delen van jullie ervaringen over bepaalde dingen?? vanwaar dan deze reacties?

heel vreemd

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Wat je zegt klopt wel, maar je had ook wel even de policy mogen lezen.

Dit is namelijk je 2de topic over 1 item. Die poste je in WEB, waar die niet op z'n juiste plaats stond, en op slot ging. Je wil zelf iets ontwikkelen, maar je post 0,0 code. Welke taal/talen ken je? Wat hier zit je dan ook op de verkeerde plek.

Programming & Serverside Scripting horen in PRG.

Als jij de tijd en moeite neemt om je even in te lezen hoe het hier in z'n werk gaat, krijg je minder rare reacties.

Ervaring delen is prima. Maar je wilt een foto album website gaan maken, dan had je dus kunnen lezen dat je in PRG moet zijn, en ook al laat zien wat je hebt aan code en in welke programmeer taal.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Maar hier op dit fora is het gebruikelijk dat je eerst een beetje vooronderzoek doet alvorens je je vraag stelt. Je hebt bijv Google en natuurlijk de favoriete GoT-search.

Kortom, dat zijn zo'n beetje de vaste huisregels hier alvorens een topic op GoT te starten. Dat stond nog netjes voor je geformuleerd toen je je aanmelde hier op GoT ;)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 00:50:
waarom geven jullie allemaal van die rare reacties.

Ik geef aan dat ik zelf iets wil ontwikkelen, maar daarvoor tips advies of programma's voor inspiratie wil? Bijvoorbeeld tips waar ik het makkelijkst zoiets in kan maken.

Vervolgens krijg ik te horen dat ik zelf moet zoeken, het geen verzoekprogramma is en zelf iets moet gaan ontwikkelen, terwijl ik dat juist wil!!.....
Dat heb je nergens gemeld, en al had je dat wel dan missen er nog bergen informatie. Wil je bijvoorbeeld iets in php gaan maken? Dat kan, maar dan zit je in het verkeerde subforum, daarvoor moet je namelijk naar Programming.

Klik nu niet meteen daarheen en plaats je topic er alsjeblieft niet opnieuw, maar vertel ons eens wat duidelijker wat je wil, en vooral wat je zelf al hebt geprobeerd om dat te bereiken. Mocht je er zelf niet uitkomen, vertel dan waar je tegenaan loopt.
een forum is toch juist om mensen op weg te helpen, het delen van jullie ervaringen over bepaalde dingen?? vanwaar dan deze reacties?
We kunnen best ervaringen delen, maar daarvoor moet wel eerst duidelijk worden waarover. Als ik na jouw topicstart ook maar íets wil helpen, kan ik beginnen met het opnoemen van een hele lijst al dan niet betaalde fotoalbumsoftware, maar daar heeft niemand wat aan. Download en probeer er zelf gewoon een paar, en vertel (als je er dan nog niet uitkomt) welke pakketten je hebt gedownload en wat hier niet aan voldeed. Wil je zelf gaan programmeren dan is dat ook hartstikke leuk, maar dan kun je hier pas terugkomen wanneer je tegen een concreet probleem aanloopt. In z'n huidige vorm is je topic namelijk alleen een scriptrequest, en daar heeft niemand wat aan.

:w RaZ, lism

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De TS is juist naar CSA verwezen, zie de slotmessage in Fotoprogramma'tje. Maar daar werd ook al aangegeven dat er veel meer inzet moest worden getoond :) . Verder is dit aan de lokale crew, de TS moet nu toch weer even verder kunnen.

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 28-04-2008 01:05 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
gambieter schreef op maandag 28 april 2008 @ 01:04:
De TS is juist naar CSA verwezen, zie de slotmessage in Fotoprogramma'tje.
Dat was op basis van de informatie die TS verschafte, en daar was nergens in terug te lezen dat TS zélf dingen wilde gaan maken. Dat kwam voor het eerst pas hier ter sprake; Ook in dit topic, dat overigens een regelrechte copy/paste is van het vorige topic, is dat niet aangegeven in de topicstart.

Daarbij blijkt TS niet goed gelezen te hebben waar ik hem naar verwees. Zo had hij in Waar hoort mijn topic? kunnen lezen dat z'n topic (als 'ie dus wel zelf wil bouwen) in PRG hoort en niet in WEB of CSA. Ook had TS in de QuickStart en bijbehorende Quickstart in PRG kunnen lezen hoe we hier graag topics zien, evenals in de Registratievoorwaarden / korte FAQ waarnaar verwezen werd middels de "meer eigen inzet" link. Al dat moois, al die informatie, is compleet genegeerd en klaarblijkelijk niet gelezen danwel geabsorbeerd; er is een copy/paste gedaan in CSA et voila.

@TS: lees ook eens Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 28-04-2008 11:12 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Meer inzet betekent niet dat je je topic gewoon klakkeloos in een ander forum opent met exact dezelfde TS. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.