Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fotoprogramma'tje

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik wil graag op mijn nieuwe website een aantal foto's laten zien.

De opzet die ik voor ogen heb:

Thumbnails aan de linkerkant, en dan de vergroting daar van aan de rechterkant, maar daaronder nog enkele thumbnails van foto's uit dezelfde serie. Dus er zijn 4 / 5 foto's van het zelfde onderwerp gemaakt. Dat deze dan eronder komen zodat ze ook vergroot kunnen worden.

Heeft iemand tips? advies? of een programma wat al bestaat.

Graag hoor ik het!!

Bedankt alvast

Groeten
johan

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou haast zeggen google :+ Deze biedt picassa aan, genereert netjes pagina's en is gratis. Maar d'r is veel meer te vinden. Zoeken op thumbnail html kom je een heel eind.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hier in WEB, onderdeel van de Devschuur® doen we aan zélf maken/bouwen/programmeren. Zoeken naar kant-en-klare programma's is iets waar Google voor uitgevonden is (of 1 van de duizenden shareware/freeware/opensource/download sites).

Als je dan toch een topic wilt openen geef ik het meer kans in CSA, maar dan nog verwachten ze daar ook vele malen meer eigen inzet dan je hier ten toon spreidt. Neem de volgende links even door voor relevante informatie:

Waar vind ik...?
Waar hoort mijn topic?
Quickstart

[ Voor 59% gewijzigd door RobIII op 27-04-2008 23:46 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.