There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan
Nope,Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:23:
Heb je de kaart digitaal aangesloten ?
Helemaal vergeten te vertellen, ik heb een 4.1 setje via 2 stuks 3,5mm jackplugs aangesloten op de kaart, heb de bekabeling al een aantal keren gecontroleerd, dat is niet het issue.
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
Verwijderd
Heb je wel eerst de Creative-drivers verwijderd voor je die andere drivers probeerde (evt. met DriverCleaner)? Het kan anders best zo zijn dat die Creative drivers (deels) zijn blijven hangen en daarom de anderen niet werken.
Geen drivercleaner gebruikt, maar wel volledig verwijdert zover ik weet. Ook onder Vista krijg ik het niet aan de praat, het wordt een zeer droevig verhaal zoVerwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 00:49:
Heb je wel eerst de Creative-drivers verwijderd voor je die andere drivers probeerde (evt. met DriverCleaner)? Het kan anders best zo zijn dat die Creative drivers (deels) zijn blijven hangen en daarom de anderen niet werken.
Even een kleine update, inmiddels werkt surround enz wel goed onder Vista 64bit Ultimate met de drivers uit de package "SBAXVSD_PCDRV_LB_2_12_0002.exe"
Deze drivers dragen een versienummer van 1242 en zijn van 12-2-2007.
Ondanks dat de drivers te installeren zijn onder XP 64bit (handmatig) heb ik dan nogsteeds geen surround.
Zéér vervelend, ik wil namelijk nog niet over naar Vista, wordt het niet onderhand eens tijd dat Creative hun drivers een fatsoenlijk in orde gaat maken???!?
Deze drivers dragen een versienummer van 1242 en zijn van 12-2-2007.
Ondanks dat de drivers te installeren zijn onder XP 64bit (handmatig) heb ik dan nogsteeds geen surround.
Zéér vervelend, ik wil namelijk nog niet over naar Vista, wordt het niet onderhand eens tijd dat Creative hun drivers een fatsoenlijk in orde gaat maken???!?
Pagina: 1