Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een luxe probleem.

Ik heb voor persoonlijk gebruik een P1i en nou heb ik van mijn nieuwe werkgever een mooie Blackberry gekregen inclusief abbo bij een andere provider. De P1i is nu dus niet echt meer nodig.

Nou heb ik ook nog een ongebruikte Vodafone locked N73 van het werk, maar die is officieel pas van mij na 1 jaar. Deze ligt dus in de kast.

Nou heb ik dus 3 toestellen:

-P1i simlockvrij met Tmobile abbo (Prive)
-Blackberry 8800 met Vodafone abbo (Zakelijk)
-N73 Vodafone simlock zonder SIM

Wat ik graag wil weten is wat is de beste oplossing als ik mijn Tmobile abbo wil behouden?
De Blackberry met Vodafone abbo van werk blijft, dus gaat het om de N73 en de P1i

1. P1i verkopen en crappy Tmobile prepaid phone kopen
2. P1i verkopen en simpeler en goedlkoop simlockvrij toestel op eBay kopen
3. N73 verkopen, maar dat mag officieel niet.
4. N73 unlocken en Tmobile SIM erin en P1i verkopen
5. P1i verkopen en af en toe Tmobile sim in Blackberry om prive te bellen en om gemiste oproepen te checken.
6. Ideaal zou zijn om P1i te verkopen en prive 06 op een of andere manier te laten doorschakelen naar werk Blackberry.

Andere opties?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Misschien heb je hier iets aan?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel.
Kom er net achter dat de Blackberry Simlock vrij is dus wellicht is OF dual sim een optie OF mijn prive nummer laten doorschakelen naar mijn werk Blackberry. Weet alleen niet of dat gratis is...

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Bij doorschakelen betaal je doorgaans de gesprekskosten vanaf de 1e sim; dus alsof je met het privénummer belt naar het tweede nummer.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-11 10:43
Kijk anders eens naar de Samsung D880, heb ik zelf ook. Heb hier zowel mijn prive als werk sim in en zijn beide tegelijk online.
Heerlijk weer 1 telefoon.

Verwijderd

Topicstarter
Yohan schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:17:
Bij doorschakelen betaal je doorgaans de gesprekskosten vanaf de 1e sim; dus alsof je met het privénummer belt naar het tweede nummer.
Ok, goed om te weten. Zal op Tmobile ook voor de zekerheid eens nakijken/vragen.

Bel zelf prive niet zo veel en is vooral om zelf prive bereikbaar te zijn dus als dat dan 'gewoon' van de bundel afgaat dan is dat natuurlijk ook een optie..

Verwijderd

Topicstarter
Fatalharry schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:19:
Kijk anders eens naar de Samsung D880, heb ik zelf ook. Heb hier zowel mijn prive als werk sim in en zijn beide tegelijk online.
Heerlijk weer 1 telefoon.
Wellicht was mijn startpost neit helemaal helder, maar ik wil af van meerdere telefoons, maar ik MOET (uiteraard) wel mijn Blackberry (ivm werk) houden. Dus D880 is geen optie.

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-11 07:20

RaJitsu

B.S.U.R.

Je zou die N73 ook simlockvrij kunnen laten maken. Alleen ben je dan wel de garantie kwijt. Je kunt de toestellen eventueel ook verkopen, maar daar krijg je niet veel meer voor terug. Zeker die N73 niet. Gelocked en een verouderd toestel. Misschien dat iemand via marktplaats oid met je wil ruilen?

[ Voor 83% gewijzigd door RaJitsu op 27-04-2008 22:29 ]

B.S.U.R.

Pagina: 1