Ik heb een luxe probleem.
Ik heb voor persoonlijk gebruik een P1i en nou heb ik van mijn nieuwe werkgever een mooie Blackberry gekregen inclusief abbo bij een andere provider. De P1i is nu dus niet echt meer nodig.
Nou heb ik ook nog een ongebruikte Vodafone locked N73 van het werk, maar die is officieel pas van mij na 1 jaar. Deze ligt dus in de kast.
Nou heb ik dus 3 toestellen:
-P1i simlockvrij met Tmobile abbo (Prive)
-Blackberry 8800 met Vodafone abbo (Zakelijk)
-N73 Vodafone simlock zonder SIM
Wat ik graag wil weten is wat is de beste oplossing als ik mijn Tmobile abbo wil behouden?
De Blackberry met Vodafone abbo van werk blijft, dus gaat het om de N73 en de P1i
1. P1i verkopen en crappy Tmobile prepaid phone kopen
2. P1i verkopen en simpeler en goedlkoop simlockvrij toestel op eBay kopen
3. N73 verkopen, maar dat mag officieel niet.
4. N73 unlocken en Tmobile SIM erin en P1i verkopen
5. P1i verkopen en af en toe Tmobile sim in Blackberry om prive te bellen en om gemiste oproepen te checken.
6. Ideaal zou zijn om P1i te verkopen en prive 06 op een of andere manier te laten doorschakelen naar werk Blackberry.
Andere opties?
Ik heb voor persoonlijk gebruik een P1i en nou heb ik van mijn nieuwe werkgever een mooie Blackberry gekregen inclusief abbo bij een andere provider. De P1i is nu dus niet echt meer nodig.
Nou heb ik ook nog een ongebruikte Vodafone locked N73 van het werk, maar die is officieel pas van mij na 1 jaar. Deze ligt dus in de kast.
Nou heb ik dus 3 toestellen:
-P1i simlockvrij met Tmobile abbo (Prive)
-Blackberry 8800 met Vodafone abbo (Zakelijk)
-N73 Vodafone simlock zonder SIM
Wat ik graag wil weten is wat is de beste oplossing als ik mijn Tmobile abbo wil behouden?
De Blackberry met Vodafone abbo van werk blijft, dus gaat het om de N73 en de P1i
1. P1i verkopen en crappy Tmobile prepaid phone kopen
2. P1i verkopen en simpeler en goedlkoop simlockvrij toestel op eBay kopen
3. N73 verkopen, maar dat mag officieel niet.
4. N73 unlocken en Tmobile SIM erin en P1i verkopen
5. P1i verkopen en af en toe Tmobile sim in Blackberry om prive te bellen en om gemiste oproepen te checken.
6. Ideaal zou zijn om P1i te verkopen en prive 06 op een of andere manier te laten doorschakelen naar werk Blackberry.
Andere opties?