Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Verwijderd
Hallo zeg, wat is dat voor mp3 joh, de bijbel in mp3 ofzo?
Ik gebruik zelf altijd cool edit icm wingogo (encoder), maar dat werkt dus blijkbaar niet bij grote files.
Ik gebruik zelf altijd cool edit icm wingogo (encoder), maar dat werkt dus blijkbaar niet bij grote files.
Verwijderd
Beetje prof. progje werkt met WAVEfiles. Ik gebruik ook altijd wave-bestanden om te edittien. Dus als je de ruimte hebt op je harrdisk...
Maak een wav'je van je mp3, hakkem in stukke en converteer weer naar mp3.
Maak een wav'je van je mp3, hakkem in stukke en converteer weer naar mp3.
Verwijderd
As ik een mix maak , of gewoon wat muziek maak en dat op mijn pc opneem , dan doe ik deze vervolgens met cool edit pro in stukken knippen(bij de nummer overgang) om hem vervolgens via disc at once op mijn cd te bakken. Mijn mixen duren ook +/- 75 min.
En anders eerst in 2 delen knippen en dan deel voor deel doen:? Ik zeg maar wat:)
Voor mp3 wel een plug-in nodig
En anders eerst in 2 delen knippen en dan deel voor deel doen:? Ik zeg maar wat:)
Voor mp3 wel een plug-in nodig
off topic: Kan Koekie er niet uitkomen?
Red een boom, eet een bever
Het is dus Trance Energy in mp3. Alleen ik dacht dat het volledig werd uitgezonden, dus ik had dat programma ingesteld om te starten om 10 uur en te stoppen om 7 uur. Maar het werd helaas alleen uitgezonden tussen 12 en 6! Dus nu moet er geknipt worden.
Dat programma neemt rechtstreekst op in mp3. Daarom gebruik ik het ook. Ik heb niet genoeg ruimte voor zo'n wav file. En het is natuurlijk gewoon zonde van de kwaliteit om het nu weer in wav te zetten en dan weer mp3. Maar uiteindelijk is dat misschien toch de enige oplossing??'
MP3 Trim is het perfecte programma om het begin en einde eraf te knippen. Alleen de free versie kan mijn groote file niet aan, daar heb je de PRO versie voor nodig en daar moet je voor betalen
Dat programma neemt rechtstreekst op in mp3. Daarom gebruik ik het ook. Ik heb niet genoeg ruimte voor zo'n wav file. En het is natuurlijk gewoon zonde van de kwaliteit om het nu weer in wav te zetten en dan weer mp3. Maar uiteindelijk is dat misschien toch de enige oplossing??'
MP3 Trim is het perfecte programma om het begin en einde eraf te knippen. Alleen de free versie kan mijn groote file niet aan, daar heb je de PRO versie voor nodig en daar moet je voor betalen
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Verwijderd
Het is toch al een mp3, dus als je het van wave weer terug converteerd naar mp3, treed er geen dus kwaliteitsverlies meer op.
Correct me if i'm wrong...
EDIT: was effe een woordje vergeten...
Correct me if i'm wrong...
EDIT: was effe een woordje vergeten...
Pagina: 1