Ik heb laast een Sonyericson m600i gekocht nieuw puur voor de handel kon er goedkoop aan komen en wel met 2 jaar garantie echter kreeg ik een email van een engels man die wel intresse had en het zaakje wou kopen voor 250 euro echter zijden kennisen ectra dat er veel oplichting is van uit het buitenland raar dacht dat het alleen voor kwam als ik de koper was ... hier onder de emails
Ik post de naam er gewoon bij !! mischien is iemand die naam bekent of het email adres !!!
en ik snap niet waarom hij via mij zijn zoon een telefoon wil geven tenslotte voor
het totaal bedrag kun je bijna de zelfde telefoon Nieuw kopen en dan zelf verzenden lijkt me.
graag jullie meningen ik kan nog van alles er mee doen geld lijkt leuk maar straks met een schade post te zitten van ongeveer 150€ word ik niet vrolijk !!
als laaste vraag wat kan hij doen als hij netjes betaalt kan hij op een later tijdstip het geld nog terug trekken van mijn rekening ??
ik heb ook nog een rekening waar ik niet mee in het rood kan kan ik hem niet daar het geld op laten over maken en dan eerst de rekening leeg maken en dan het paket opstuuren zo doende dat hij nooit zijn geld terug kan krijgen ??
Ik post de naam er gewoon bij !! mischien is iemand die naam bekent of het email adres !!!
na dit emailtje ben ik er op in gegaanI urgently need to get this Item as gift across to my little son who schools in a college in UK London.I am not presently in the state to get the gift to him.I'll like to know if u can ship this item to his School meanwhile to make it easy while i pay for the shipping cost,i want you to use the TNT air parcel post due to the matter of urgency as i wan the package to get there on or before the very date while I'll offer you EUR 250 .I'ld have loved to bid but a bit conscious of been outbided the only secure payment method on the site.I will appreciate it if you can kindly end the auction so I can make the payment to you immediately. and i can also transfer the money through my bank account and to pay you via bank transfer i will need your full name:- Bank account:- Bank Address:- Bamk name:- Tel:- Please let me know the grand total of the item plus the shipping cost Via post TNT so that i will know the amount to send to your account. you can messager me joeolaniyan@yahoo.co.uk Regards joe
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: joeolaniyan@yahoo.co.uk
E-mailadres: joeolaniyan@yahoo.co.uk
opzich niks vreemd aan maar nog geen paar seconde later krijg ik het volgende emailtje waar ik dan wel mijn vraag tekens bij zet ...Thank for your good reply i will make the payment to your account as soon as possible on monday and make sure you wrap the item very well and make it post once the bank contact you for the money okay
Thanks
Het adres klopt volgens mij wel op zijn verhaal maar zijn naam valt mij ineens opThank for your understand here is the address below i will make the payment of 273EUR to your account
Address
Name :-Joe Ola
Address:- No 111 Kentlea Road
London
Post Code:- Se28 0JF
United Kingdom
Regards
Dr Joe Ola.
en ik snap niet waarom hij via mij zijn zoon een telefoon wil geven tenslotte voor
het totaal bedrag kun je bijna de zelfde telefoon Nieuw kopen en dan zelf verzenden lijkt me.
graag jullie meningen ik kan nog van alles er mee doen geld lijkt leuk maar straks met een schade post te zitten van ongeveer 150€ word ik niet vrolijk !!
als laaste vraag wat kan hij doen als hij netjes betaalt kan hij op een later tijdstip het geld nog terug trekken van mijn rekening ??
ik heb ook nog een rekening waar ik niet mee in het rood kan kan ik hem niet daar het geld op laten over maken en dan eerst de rekening leeg maken en dan het paket opstuuren zo doende dat hij nooit zijn geld terug kan krijgen ??