Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[perl] proces sluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben vandaag begonnen met perl.
En het lukt me aardig daarom ben ik begonnen aan een simpel adminpaneel
voor me radio server.
Als ik op de server zit zou ik shoutcast en sambroadcaster moeten aan en afleggen.
Maar dat is nu net mijn probleem.
Met welke functie leg ik de processen af?

met voorbaad dank _/-\o_

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:53

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

kill $processid of iets dergelijks? :P

Welkom op GoT trouwens :)

Let wel even op dat we hier toch eigenlijk wel net ff wat meer eigen inzet verwachten. Dus ga zelf eens op zoek naar mogelijke oplossingen en als je er dan nog niet uit komt, geef dan duidelijk aan wat je gevonden en geprobeerd hebt en wat er niet lukt. Zo ingewikkeld is dit probleem namelijk helemaal niet volgens mij? :)

[ Voor 82% gewijzigd door Orion84 op 27-04-2008 14:25 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al op google geprobeerd.
Maar ik kom op engelse pagina's uit waar ik niets van versta.
ik kijk naar de codes maar ik zie niets staan wat ik kan gebruiken.
Dus heb ik maar hier even gekeken.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:40

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Eeeh, dan wordt het toch echt tijd om Engels te leren aangezien het gros van de informatie daar toch echt in te vinden is :)

Dus wat heb je dan gevonden? Een code voorbeeld op een proces te starten moet je toch ook met Engelse uitleg wel kunnen vinden lijkt me?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney