Toon posts:

Problemen met SP1 Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 436 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist de SP1 van Vista 32 bit nederlands geinstalleerd, maar mijn pc start nu niet meer op.
Hij blijft naar problemen zoeken en wil deze ook oplossen maar dit lukt niet.
Ook opstarten van de originele Vista cd lukt niet.

Het gaat om een Dell Inspiron 531,

iemand nog een idee hoe hem weer op te starten ?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Laten we beginnen in het juiste subforum; ik verplaats je topic even ;)

CSA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Alwaar de grote boze wolf toch flink wat kanttekeningen zet bij de openingspost omdat daar op geen enkele manier iets aan gedetailleerde informatie uit is te halen.
j blijft naar problemen zoeken en wil deze ook oplossen maar dit lukt niet.
Wat voor problemen dan?

Opstarten lukt blijkbaar wel, want anders zou je die melding ook niet eens krijgen.

Wat werkt er niet aan Opstarten van een originele Vista DVD?
Boot je PC niet van DVD af, of bedoel je daar iets heel anders mee?

Kortom: wees eens wat duidelijker? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Hij boot inderdaad wel van de cd, maar dan komt meteen het scherm "opstartherstel" deze blijft doorlopen, eerst met problemen zoeken en daarna om ze te repareren, op een gegeven moment moet er geherstart worden en dan begint hij weer met het opstartherstel scherm.

en de problemen die hij zoekt zijn, om vista weer normaal op te starten..........meteen na een herstart verschijnt er namelijk uw pc kan niet opgestart worden...

tijdens de installatie van sp1 bleef hij vastzitten, dus daar zal het fout gegaan zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2008 14:21 ]

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 14:14:

tijdens de installatie van sp1 bleef hij vastzitten, dus daar zal het fout gegaan zijn.
En het lijkt je niet handig om dat gewoon in de startpost te zetten?
Kom op, je zit lang genoeg hier om te weten dat je dat soort belangrijke info gewoon in je startpost hoort te zetten.

Gebruik je de Herstelconsole van de Vista DVD om een herstelupnt van vóór SP1 trug te zetten, of iets anders?
Duidelijke info graag - anders zie ik het somber in voor dit topic :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik gebruik de herstelconsole van de vista dvd.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Duidelijk is niet één zin.

Probeer het dus maar even opnieuw met een topicstart die wél voldoet aan de Windows Clients - Policy met afdoende info en wat je zelf verder heb uitgezocht.

Zo gaat 't in ieder geval niet.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.