Verwijderd
dat m'n pc net spontaan hing toen dat plaatje aan het laden was, is hopelijk toeval 
da's je systeemherstel-directory. je hebt daar (bij standaardinstellingen) niet eens rechten op.
kan op allerlei manieren, maar ik heb zelf de indruk dat AVG erg vaak false positives geeft op trojans in die map.
da's je systeemherstel-directory. je hebt daar (bij standaardinstellingen) niet eens rechten op.
kan op allerlei manieren, maar ik heb zelf de indruk dat AVG erg vaak false positives geeft op trojans in die map.
Verwijderd
Trojan zat dus in een systeemherstel map.
Wanneer je systeem nu verder goed werkt is het aan te raden om systeemherstel op alle stations uit te schakelen. Dan even wachten totdat Windows alle systeemherstelpunten heeft opgeruimd. Daarna kun je systeemherstel weer inschakelen.
Wanneer je systeem nu verder goed werkt is het aan te raden om systeemherstel op alle stations uit te schakelen. Dan even wachten totdat Windows alle systeemherstelpunten heeft opgeruimd. Daarna kun je systeemherstel weer inschakelen.
Type even de melding over (hele CLSID hoeft niet, maar malwarenaam lijkt me zeker wel nuttig), heb je toch al gedaan om het aan Google te voeden en als jij de moeite niet neemt hoeft een ander het ook niet te doen 
En geef dan natuurlijk even de standaardinfo, als je bang bent dat er nog meer achter kan zijn gebleven.
En geef dan natuurlijk even de standaardinfo, als je bang bent dat er nog meer achter kan zijn gebleven.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Hier kun je lezen hoe je de systeem herstel mappen open kunt zetten: How to gain access to the System Volume Information folder . Dan kan je virusscanner het ding opruimen.
Zet gewoon systeemherstel uit, start PC opnieuw op, en zet systeemherstel terug aan, weg !
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Pagina: 1