Toon posts:

FAT32-partitie van 450GB maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mediaplayer van Conceptronic waar een 500GB hd in zit. Toen ik deze kreeg zag ik de gehele schijf als 1 partitie als ik hem aan mijn pc had en zag ik hem als 1 partitie wanneer ik hem aan de tv had. Nu wilde ik het ding leeghalen en heb ik hem geformatteerd. Vervolgens weer films op geknikkerd en weer aan de tv en toeg zag het apparaat niets. Kwam er toen achter dat de schijf FAT32 geformatteerd moest zijn zodat de mediaplayer het ding kan zien.

Dus heb ik geprobeerd hem weer naar FAT32 te formatteren. Dit lukt wel, echter niet als 1 partitie. De grootste partitie die ik heb kunnen maken is ongeveer 192GB. Het programma dat ik hierbij gebruikt heb is Partition Magic 8.

Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is of is de limiet van FAT32 gewoon die 192GB?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:56
Probeer anders eens de gparted-livecd

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

fat32 moet makkelijk zulke grote (500GB dus) partities kunnen aanmaken. Je hebt alleen het probleem dat bestanden niet groter dan 4GB mogen zijn.

Gewoon leeggooien die schijf met een wis tool, en dan formateren met schijfbeheer van windows.

Verwijderd

Topicstarter
Ook via schijfbeheer van Windows kom ik niet verder dan 192GB, vandaar dat ik dacht dat dat misschien de limiet zou zijn.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Via oldskool fdisk en format.com gaat het prima :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga eens even aan het klooien met de gegeven mogelijkheden. Bedankt voor zover.
Pagina: 1