Ik ben onlangs overgestapt van MCE2005 naar VMCE. Mooiere interface en je moet toch met de toekomst meegaan.
Ik heb uiteraard enkele videobestanden erop staan die ik graag vanuit VMCE zou willen bekijken.
Ik heb het hier over enkele avi bestanden, MP4 bestanden en M2TS bestanden.
Ik heb FFDshow geinstalleerd (Rev1945_20080417_clsid) en Haali Media Splitter, meer niet.
In MediaPlayer draaien de films allemaal erg soepel en zonder prolemen. Wanneer ik echter in MC de bestanden open
en op Full-screen kijk, beginnen alle film erg te stotteren.
Dit is echter alleen wanneer MC in Fullscreen staat, zodra ik hem verklein (dus in window-mode) draaien de films wel goed.
Ook wanneer ik hem in window-mode uitstretch naar full-screen draaien ze goed.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?!?
Mijn Specs:
Intel C2D T5500
Asus N4L
Geforce 8500GT
2048Mb Ram
Edit
Ik merkte zojuist ook op dat in WMP mn CPU veel stabieler is (20-30 procent), in MC istie echter veel onregelmatiger met uitschieters naar 80 procent
Ik heb uiteraard enkele videobestanden erop staan die ik graag vanuit VMCE zou willen bekijken.
Ik heb het hier over enkele avi bestanden, MP4 bestanden en M2TS bestanden.
Ik heb FFDshow geinstalleerd (Rev1945_20080417_clsid) en Haali Media Splitter, meer niet.
In MediaPlayer draaien de films allemaal erg soepel en zonder prolemen. Wanneer ik echter in MC de bestanden open
en op Full-screen kijk, beginnen alle film erg te stotteren.
Dit is echter alleen wanneer MC in Fullscreen staat, zodra ik hem verklein (dus in window-mode) draaien de films wel goed.
Ook wanneer ik hem in window-mode uitstretch naar full-screen draaien ze goed.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?!?
Mijn Specs:
Intel C2D T5500
Asus N4L
Geforce 8500GT
2048Mb Ram
Edit
Ik merkte zojuist ook op dat in WMP mn CPU veel stabieler is (20-30 procent), in MC istie echter veel onregelmatiger met uitschieters naar 80 procent