Toon posts:

Laptop toets Acer werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Om een een of andere reden werkt mijn omhoog-toets niet meer..
Er is niets met de laptop gebeurd (gevallen of iets erin), de rest van de toetsen eromheen werken nog wel. Ik heb de toets eraf gehaald, het kleine beetje vuil eruit gehaald en het weigert nog te werken.
Ook voelt het niet alsof het ding kapot is, ik denk dat het aan de software ligt, maar! hoe los ik het dan op??

'Tis een Acer Aspire 1640Z

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 07:42

iMars

Full time prutser

werkt de toets wel in de bios? of ook niet meer?

Koop hier mijn P1 reader :)

Verwijderd

Topicstarter
Goed dat je het zegt, niet aan gedacht!
In de bios werkte 'ie wel, en toen kreeg ik al een vermoeden..
Zojuist opgestart, en hij deed het. Winamp opgestart, en hij doet het niet meer.
Nou heb ik een aantal dagen geleden Winamp opnieuw geinstalleerd, en zoals ik het me herinner had ik winamp altijd openstaan wanneer de toets niet werkte.

Waarschijnlijk is het dus een simpel hotkey probleempje in winamp die de toets overschrijft..
Ik ga het even proberen. Bedankt alvast!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 07:42

iMars

Full time prutser

Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 12:19:
Goed dat je het zegt, niet aan gedacht!
In de bios werkte 'ie wel, en toen kreeg ik al een vermoeden..
Zojuist opgestart, en hij deed het. Winamp opgestart, en hij doet het niet meer.
Nou heb ik een aantal dagen geleden Winamp opnieuw geinstalleerd, en zoals ik het me herinner had ik winamp altijd openstaan wanneer de toets niet werkte.

Waarschijnlijk is het dus een simpel hotkey probleempje in winamp die de toets overschrijft..
Ik ga het even proberen. Bedankt alvast!
klinkt goed, dat winamp :Y) Heb ik vroeger nooit problemen mee gehad (werk al jaren niet meer met Windows ;) behalve op mijn werk, en daar heb ik een gewone radio)

Koop hier mijn P1 reader :)

Verwijderd

Topicstarter
Nuja, ik heb dus even gekeken. En het is zo dat ik laatst besloten heb de media-toetsen te gebruiken om winamp te bedienen, en niet langer de zelf ingestelde hotkeys (gewoonte). Alleen het lijkt erop dat ik ze perongeluk beide aan had staan, nu werkt het weer goed.