Voldoet de kaart aan je eisen ja of nee? Zonder te weten wat jouw eisen zijn, en wat jij dus van de kaart verwacht, kan niemand jou vertellen of dat een goede kaart voor je is.
Qua bouwkwaliteit zit je bij Sapphire wel goed.
Zoek eens reviews op van de kaart, daar wordt je vaak een stuk wijzer van.
2. Het is een Sapphire HD kaart. Is dit alleen voor HD schermen.
Om in een Peugeot 205 te rijden hoef ik toch ook geen 205cm lang te zijn? (liever niet zelfs

). Die HD zit gewoon in de naam van de kaart, dat is niet bepalend voor de apparatuur die er op aangesloten moet worden. Het ding heeft gewoon VGA, DVI en TV-Out, waar apparaten met dergelijke ingangen op aangesloten kunnen worden.
3. Onderaan staat bij requirements # Blu-ray/HD DVD playback requires Blu-ray/HD-DVD drive and playback software. Moet ik een Blu-ray of HD-DVD drive hebben
Lees de zin nog een keer goed

Om Blu-Ray of HD-DVD af te spelen heb je een Blu-Ray/HD-DVD drive nodig, redelijk vanzelfsprekend. Stel je hebt een DVD maar geen DVD-speler, dan kun je de DVD niet afspelen. Dito voor Blue-Ray of HD-DVD schijfjes. Ga je dergelijke media niet afspelen, dan heb je het niet nodig.
Grote kans dat hij het daar wel in doet. Ik ken de PC vanbinnen niet, maar als daar gewoon een PCI Express x16 slot in zit en je hebt die 650W voeding zie ik zo snel geen obstakels.
Het idee hier op GoT is wel dat je zelf wat zoekwerk verricht alvorens je een topic opent.
De vragen die je hier stelt kun je prima zelf beantwoorden door even een zoektocht te ondernemen in plaats van de vraag simpelweg aan ons voor te leggen. Win informatie in over je systeem, dat kan al door deze simpelweg open te maken, om te kijken of de kaart er in past (PCI Express x16 slot en genoeg ruimte in de kast bijvoorbeeld). Lees je in in de materie, zoek reviews op om mee te beginnen.
Ik mis dat stukje eigen inzet, waar we erg op gesteld zijn, zoals je ook in
Het algemeen beleid kunt lezen.
[
Voor 4% gewijzigd door
Ultraman op 27-04-2008 12:47
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.