Ik wil graag een image bestand branden van meer dan 4,7Gb. Nou heb ik Dual Layer schijfjes gekocht van Verbatim (een van de betere, zo niet het beste merk), geeft zowel Toast als Disc Utility "Medium Write Error" aan wanneer ik wil branden. Herkent wel de disc voordat ik ga branden, want hij geeft "Ready to burn" aan, maar kan geen verdere opties kiezen (brandsnelheid, wel of niet disc afsluiten etc).
Weet iemand waar dit aan kan liggen en of er mss iets mis is met mijn drive?
Kan wel nog gewoon CD's/DVD's bekijken, CD's/DVD's branden heb ik nog niet geprobeerd, maar een Dual Layer schijfje van Traxdata die ik een half jaar geleden heb gebrand, pakt die ook niet meer (kan mss ook aan de kwaliteit van Traxdata liggen).
Heb trouwens een Macbook Pro met Hitachi-LG drive. Heb gezocht naar een firmware update, maar kan niets vinden.
Thanks in advance.
Weet iemand waar dit aan kan liggen en of er mss iets mis is met mijn drive?
Kan wel nog gewoon CD's/DVD's bekijken, CD's/DVD's branden heb ik nog niet geprobeerd, maar een Dual Layer schijfje van Traxdata die ik een half jaar geleden heb gebrand, pakt die ook niet meer (kan mss ook aan de kwaliteit van Traxdata liggen).
Heb trouwens een Macbook Pro met Hitachi-LG drive. Heb gezocht naar een firmware update, maar kan niets vinden.
Thanks in advance.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2008 09:01 ]