XS4all basic abbo + gratis laptop? (PhoneHouse)

Pagina: 1
Acties:

• oakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09-2024
Iemand eerder gebruik gemaakt van deze aanbieding?

Kan nergens zo snel de voorwaarden vinden voor deze aanbieding

http://www2007.bazoeka-partner.com/?pageid=5&abid=309

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18
Omdat ik het toevallig voor m'n ouders heb uitgezocht, zal ik hier even herposten:

Dat xs4all abonnement kost 55 euro/maand, 2 jaar lang. Een vergelijkbaar abo (zelfde snelheid) kost bij Orange 24 euro per maand (het eerste jaar zelfs 20 euro/maand). Totale kosten bij xs4all dus 55 * 24 = 1320. Kosten bij Orange: 12 * 20 + 12 * 24 = 528, verschil 792 euro.

De beschreven laptop kost 400 euro bij tenminste een dozijn verschillende webwinkels, zie pricewatch: Acer Extensa 5220-051G08MI . In ieder geval komen die specs overeen met wat de advertentie zegt.

Dit is dus geen goede deal, tenzij je die ca. 400 euro extra over hebt voor de betere service van xs4all in vergelijking met Orange of andere aanbieders.

• oakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09-2024
was al van plan om weer terug te gaan naar Xs4all, vroeg me alleen af welke mogelijke addertjes er waren, die 55,- ga ik toch wel betalen. Heb nou eenmaal een vast ip en een stabiele omgeving nodig, en al die threads hier over orange en andere aanbieders geven nou niet echt een plezierig vooruitzicht.

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 12:15
oakie schreef op zondag 27 april 2008 @ 16:52:
was al van plan om weer terug te gaan naar Xs4all, vroeg me alleen af welke mogelijke addertjes er waren, die 55,- ga ik toch wel betalen. Heb nou eenmaal een vast ip en een stabiele omgeving nodig, en al die threads hier over orange en andere aanbieders geven nou niet echt een plezierig vooruitzicht.
Die threads zijn er ook over xs4all, daarnaast gebeurd dit altijd op een forum, de klagers melden zich nou eenmaal sneller dan tevreden klanten, want die hebben niets te melden ;)