Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Soort softwarematig mengpaneel

Pagina: 1
Acties:

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:53

Saven

Administrator

Topicstarter
Hello :P
Ik ben al een tijdje op zoek naar het volgende, maar heb niet veel kunnen vinden op een oud topic op Tweakers na, wat ook niet is wat ik zoek: Een soort van software matig mengpaneel voor allemaal programma's.
Stel ik heb skype, voipbuster, wmp en misschien nog wat andere programma's daarvan wil ik zegmaar apart kunnen regelen hoe luid iets is enzo.
Maar dat is nog niet alles :P Ik wil ze naar een "Master" sturen. in dit geval een broadcast programma :P Het is namelijk voor een beetje internet radio waarvan ik wil dat mensen met skype mee kunnen praten en luisteren en mensen opbellen via voipbuster etc :P

Hoop echt dat iemand me kan helpen :) thnx

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
Hmm ik heb Indievolume wel eens geprobeerd in XP om de volumes apart te kunnen regelen, dat van dat doorsturen naar een master dat weet ik dan net niet of dat kon. Kijk eens of het wat is?

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Voor dat doorsturen had ik ooit het programma Virtual Audio Cable. Moet vast wel te vinden zijn :)

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:56
In Vista kun je programma's (vaak) apart regelen dus dat zou geen probleem moeten zijn. Dat doorlussen, heeft Barthezz al een oplossing voor dus :P