In mijn HTPC heb ik een Pioneer BDC-202 (Blu-ray speler) zitten welke in eerste instantie goed lijkt te werken. CD, DVD, CD-ROM alles kan worden afgespeeld/uitgelezen tot dat ik een Blu-ray dics probeerde af te spelen. Ik kan horen dat de speler de dics probeert af te lezen maar vervogens gebeurt er niks en in de verkenner kan ik de inhoud van de disc ook niet bekijken.
Ik heb de speler als OEM versie gekocht en er zaten geen drivers bij. Ik heb zojuist geprobeerd de laaste driver van Pioneer te instaleren maar dit lukt niet, ik krijg deze foutmelding: Model name of kernel part is not mached.
Moet ik uberhaupt wel een driver installeren gezien ik de andere formaten wel kan afspelen?
Misschien dat er mensen ervaring hebben met deze Blu-ray speler?
Ik heb de speler als OEM versie gekocht en er zaten geen drivers bij. Ik heb zojuist geprobeerd de laaste driver van Pioneer te instaleren maar dit lukt niet, ik krijg deze foutmelding: Model name of kernel part is not mached.
Moet ik uberhaupt wel een driver installeren gezien ik de andere formaten wel kan afspelen?
Misschien dat er mensen ervaring hebben met deze Blu-ray speler?