Ik heb een Roku Soundbridge Homemusic en ben onlangs overgestapt naar de Eset Smart Security suite (XP). Allemaal perfect, maar de Roku werkt niet meer. Al weken mee bezig, alles geprobeerd (regels, zones, interactieve modus, etc), maar werken ho maar. Firewall uit en het werkt prima, ook als ik hem daarna weer aanzet. Maar na bij een herstart van de PC kan hij niet meer verbinden met de media server (ik gebruik media player 11). Wat me opvalt is dat ik bij de Roku ook niet zie bij mijn netwerkwerlocaties als de firewall aanstaat. Als ik hem uitzet verschijnt hij wel, maar nadat de firewall is aangezet verdwijnt hij na een tijdje weer.
Bij iemand anders (ook Eset, ook XP) heb ik het ook getest en daar werkt het wel. Zelfde regels, zelfde zones. Rara hoe kan dat? Als iemand het weet houd ik me van harte aanbevolen! Enige verschil is dat ik XP home edition (gebruik ik) vs XP professional.
Tips zijn zeer welkom. Alvast bedankt.
[Edit] Ik gebruikte hiervoor overigens Zonealarm Pro en heb ook de PC Tools firewall wel eens gebruikt. Dat werkte prima.
Groet,
Jeroen
Bij iemand anders (ook Eset, ook XP) heb ik het ook getest en daar werkt het wel. Zelfde regels, zelfde zones. Rara hoe kan dat? Als iemand het weet houd ik me van harte aanbevolen! Enige verschil is dat ik XP home edition (gebruik ik) vs XP professional.
Tips zijn zeer welkom. Alvast bedankt.
[Edit] Ik gebruikte hiervoor overigens Zonealarm Pro en heb ook de PC Tools firewall wel eens gebruikt. Dat werkte prima.
Groet,
Jeroen
[ Voor 6% gewijzigd door Nozel op 26-04-2008 20:43 ]