Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[ROR] 1 sessie voor meerdere domeinen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment een ruby on rails applicatie draaien, waarna meerdere domeinen linken.

Wanneer er ingelogd word op 1 domein, zou het fijn zijn als dezelfde gebruiker via het andere domein op de website komt, nog steeds is ingelogd.

Nu ben ik flink aan het zoeken naar single sign on oplossingen, maar vooralsnog niets nuttigs voor ruby on rails kunnen vinden.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Het kan aan mij liggen, maar ik zie hier geen programmeerprobleem. Wat is nou precies je probleem?

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 14:49

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 20:30:
Het kan aan mij liggen, maar ik zie hier geen programmeerprobleem. Wat is nou precies je probleem?
Het probleem is dat mensen op nieuw moeten inloggen, wanneer ze via een ander domein de website benaderen. Dat probleem wil ik tackelen, en ben zelf van alles aan het proberen om dit voor elkaar te krijgen. En daarbij zou ik graag wat ervaringen van anderen willen horen die dit probleem ook gehad hebben, en eventueel hebben opgelost.

Verwijderd

Nee. Wat is nou precies je probleem? Dit heeft sowieso niets met Ruby on Rails te maken hoor. Het is een generiek HTTP probleem. Stateless requests naar verschillende domeinen.

Mijn ervaring is dat het kan. Wat heb je daar aan?

Ik heb nog geen enkele van je probeersels gezien, dus kan je nergens specifieks mee helpen. En als je het niet erg vind ga ik niet uitleggen hoe het principe werkt, want daar is zat over te vinden.