Toon posts:

"Package download failed" iPhone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haai mede GoT'ers,

Sinds gister heb ik mijn gave 8gb iPhone US binnen. Heb em al gekraakt, nederlandse taal / nummerherkenning / t9 erop... allemaal erg mooi dus. Echter, zodra ik in de Installer begin te kloten om het OSX Wallpaper Pack te downloaden, krijg ik een fatale "Package download failed". Vanaf dat moment blijft het rondje bovenin Installer ook draaien, en kan ik daarna niets meer installeren. Ik wordt hier helemaal niet goed van, en heb vandaag het hele web al af lopen zoeken. Waarschijnlijk zijn er veel te veel posts hierover, en allemaal zijn ze even vaag en onbegrijpelijk! Er is iemand die een idee heeft hoe ik dit ga oplossen? Alvast bedankt!

MacStudent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Heb je nog niks geprobeerd van de mogelijke oplossingen die je gevonden hebt via google en dergelijke?
Bijvoorbeeld deze:
http://iphoneindia.gyanin...kage-download-failed-fix/

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er al een hele zooi geprobeerd... Bosstools installeren, nieuwe repositories erbij zetten, communities... Maar het werkt allemaal niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:11

Maximus

There is no substitute

Refresh de sources in de installer.app even :) dat helpt vaak

Installer.app --> update --> refresh sources

Hoewel ik mij afvraag of dit over de rand is of niet.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Het is eigenlijk heel eenvoudig waarom je deze foutmelding ontvangt. Als je namelijk de package list met een tekst editor zou openen, en vervolgens de url die naar deze wallpaper pack in Safari kopieert krijg je erg fijn een 404 terug.

De owner van deze package heeft 'm dus doodleuk van z'n server afgegooid :| ...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-10 23:50
Bij mij idem dito, begon vandaag.
Heb alle tips opgevolgd op vele websites, zonder resultaat.
Behalve dan opnieuw Jailbreaken, maar ik las dat dat ook niet helpt.
Vreemd.... het werkte dus allemaal wel tot vandaag.

Edit:
OPGELOST!

Installer -> Sources -> en dan Community Sources installeren.
Dat lukt namelijk wel en dan werkt alles weer.

Hoop bij jou ook.

Succes

[ Voor 27% gewijzigd door twaeker op 26-04-2008 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

twaeker schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 20:45:
Edit:
OPGELOST!

Installer -> Sources -> en dan Community Sources installeren.
Dat lukt namelijk wel en dan werkt alles weer.

Hoop bij jou ook.

Succes
Ik dacht dat hij dat al geprobeerd had, want volgens mij zeggen ze in dit youtube filmpje precies hetzelfde en deze stond bijna bovenaan als ik "package download failed" als zoekterm had ;)
http://www.youtube.com/wa...QxXbRmpDU&feature=related

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-10 23:50
Kixtart schreef op zondag 27 april 2008 @ 10:14:
[...]

Ik dacht dat hij dat al geprobeerd had, want volgens mij zeggen ze in dit youtube filmpje precies hetzelfde en deze stond bijna bovenaan als ik "package download failed" als zoekterm had ;)
http://www.youtube.com/wa...QxXbRmpDU&feature=related
Ok, bij mij werkte deze oplossing meteen, ik had het Youtube-filmpje niet gezien, maar het
is idd precies wat ik heb gedaan.
Blij dat het weer werkt, een Iphone zonder Installer is nix aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eea geprobeerd, het probleem kwam eigenlijk ook alleen maar voort uit het willen downloaden van die osx wallpaper pack... Daarna bleef de installer ahw vasthangen! Community Sources had ik reeds geinstalleerd, net als geupdate en nog 200 andere truukjes van mensen die de heilige graal gevonden hadden... Zal er maar vanuit gaan dat die osx wallpaper pack een nare package was, en dat het daar aan ligt... Heeft iemand miss een idee waar ik dan osx wallpapers weghaal?
Pagina: 1