Toon posts:

Computer webshops waar je kan betalen met machtiging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Medetweakers,

Je leest het mischien in de topic titel al, zijn er webshops waar bij je via machteging kan betalen?
Ik kan echt werkelijk waar geen 1 vinden.

Wat wil ik hebben?
Gewoon computer onderelen zoals je die besteld bij 4Launch (voorbeeld). Alleen dan ook via machteging kan betalen.

Wat heb ik geraad pleegt?
Google maar kom ik allemaal bij bedrijven als pixmania.com ofzo wat ik liever niet wil hebben.
Tweakers.net maar kom ik ook niet veel verder mee.

Waarom ik dat wil?
Ik heb namelijk nog geen internet bankieren en ik heb op de 1ste instatie geen zin om 20 euro extra te betalen aan verzendkosten onder rembours.

Als je er 1 weet zou ik dat heel erg waarderen.

PS: Als dit in de verkeerde forum gedeelte is verplaats hem maar want ik weet niet zo waar dit thuis hoort. :D
PS:2: Lol de topic titel is verkeerd zou 1 van de moderators hem kunnen veranderen naar Computer Webshops waar mee je kan betalen met machteging.

Mvg

PartizaN

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2008 17:44 . Reden: typ0 ]

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Je kunt toch ook met een papieren acceptgiro geld overmaken?

PS: een spellchecker is ook altijd handig.

Verwijderd

Topicstarter
hehe dat kan.
Maar ik ben 15 en dus heb dat soort cheque's niet? :?

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:43
Die kan je gewoon aanvragen bij je bank :)

EDIT: internetbankieren kun je waarschijnlijk zelfs via de website van je bank aanvragen. Dan ben je inderdaad van het (toekomstige) gezeur af.

[ Voor 63% gewijzigd door FreddyFish op 26-04-2008 17:35 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:31:
hehe dat kan.
Maar ik ben 15 en dus heb dat soort cheque's niet? :?
Lekkere redenering 8)7

Die dingen kun je in ieder geval bij de bank halen, en als je ze hebt kun je het laatste ding naar de bank sturen en krijg je vanzelf nieuwe thuis. Je hebt wel envelopjes van de bank nodig, en afaik kosten die tegenwoordig geld.

Het handigste lijkt me gewoon dat je even naar de bank fietst om internet bankieren aan te vragen, dan krijg je wat formuliertjes mee die jij (en je ouders) moeten ondertekenen. Ben je in een keer van al het gezeik af :P

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Je kan toch ook gewoon vooruitbetalen met een overschrijvingsformulier :?

Verder zou ik je willen vragen om je post nog even door te lopen op spel/taalfouten, het barst er van en dat leest niet zo prettig ;)
De spelfout uit de titel zal ik zelf even voor je verbeteren. Dat scheelt weer als er ooit een keer iemand op het correcte woord machtiging zoekt.

Verder staat je topic hier in SF opzich prima. Maar als je twijfelt over zo iets, neem dan gewoon even contact op met de lokale moderators? In plaats van een topic te openen en af te sluiten met de opmerking dat ze het maar moeten verplaatsen als het verkeerd staat.

Ow, enne, groeten onder je post hoeft niet, je naam staat er toch al naast ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 01:08

job

Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:28:
Waarom ik dat wil?
Ik heb namelijk nog geen internet bankieren en ik heb op de 1ste instatie geen zin om 20 euro extra te betalen aan verzendkosten onder rembours.
Heb ik 2 oplossingen voor je:
- Dat vraag je aan, en over een week kan je internetbankieren.
- Je betaalt het geld aan je pa/ma/broer/zus/oom/wiedanook en die betaalt via internetbankieren de winkel.

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

TheZeroorez schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:33:
[...]

Lekkere redenering 8)7

Die dingen kun je in ieder geval bij de bank halen, en als je ze hebt kun je het laatste ding naar de bank sturen en krijg je vanzelf nieuwe thuis. Je hebt wel envelopjes van de bank nodig, en afaik kosten die tegenwoordig geld.
Bij postbank niet hoor.
Maar goed, wie heeft het hier over cheques? Een cheque is iets heel anders dan een overschrijvingsformuliertje.

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt allemaal zal het zo wel aanvragen idd . :P

Oja die spel fouten ach naja niet echt op gelet sorry daar voor =)

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-01 21:16
Ik vind de shop "4Lunch" nog wel de leukste :-)
Ik dacht namelijk dat je computeronderdelen wilde kopen, maar je hebt gewoon honger dus! :P

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Gast...

Ik zeg toch dat ik de titel even heb aangepast, zodat ie in correct Nederlands is, zodat ie ook nog ooit terug te vinden is door mensen die wel de correcte spelling gebruiken? Dus nee, ik ga hem niet weer terug aanpassen naar die brakke zin incl. spelfout die je er zelf eerst had staan ;)

En ik vind dat je wel een beetje erg gemakzuchtig doet. Teksten met een dusdanig aantal spelfouten lezen niet prettig en het zou tof zijn als je er voortaan wel gewoon even op zou willen letten. Zo'n kunst is het niet ;)
Het scheelt een boel offtopic replies daarover en mensen zijn bij een prettig leesbare tekst meestal ook een stuk meer bereid om je te helpen met je probleem :)

[ Voor 30% gewijzigd door Orion84 op 26-04-2008 17:46 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:58
Op zich zou betaling via incasso bij webshops niet slecht zijn lijkt me, aangezien je dan bij mijn weten gewoon kan storneren wanneer de winkel lastig doet bij koop op afstand e.t.c. Denk alleen dat webshops het ook juist om die redenen niet aanbieden.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-01 19:49

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Dennism schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 22:31:
Op zich zou betaling via incasso bij webshops niet slecht zijn lijkt me, aangezien je dan bij mijn weten gewoon kan storneren wanneer de winkel lastig doet bij koop op afstand e.t.c. Denk alleen dat webshops het ook juist om die redenen niet aanbieden.
en wat denk je van de oplichtingsgevoeligheid ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

Machtiging is veel te risicovol aangezien je als consument dit kunt storneren, ook na een paar weken nog. Bovendien heb je voor een machtiging een schriftelijk of telefonische overeenkomst nodig, en dat is best lastig dus. iDeal is ideaal en iedereen die computeronderdelen nodig heeft is capabel genoeg om Internetbankieren aan te vragen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 00:14 ]

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Anders doe je het zo:
Je bestelt iets bij bijv. 4launch, wandelt naar het postkantoor en geeft daar wat geld aan die aardige meneer achter de balie. Die zal het dan voor je op een rekening storten naar keuze (die van 4launch dus). Makkelijk zat :)

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Storten op !eigen rekening kost een paar euro's meer.
Vraag gewoon een accept-giro boekje (of internetbankieren) aan.
Acceptgiro's zijn afaik gratis bij postbank.

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Wat hebben accept-giro's daar nu weer mee te maken? Dat is imho toch echt iets heel anders dan overschrijvings formulieren ;)

En kan je anders niet gewoon je ouders dat bedrag laten overmaken, als tijdelijke oplossing tot je internetbankieren hebt?

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Bij erg veel webshops kan je toch ook gewoon onder rembours bestellen. Kost je alleen 15 euro meer maar dan heb je niet meer het risico dat ze niks leveren nadat je het geld heb betaald. Je betaald dan gewoon het bedrag aan tnt als ze het pakketje bij je komen leveren

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Orion84 schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:37:
Wat hebben accept-giro's daar nu weer mee te maken? Dat is imho toch echt iets heel anders dan overschrijvings formulieren ;)

En kan je anders niet gewoon je ouders dat bedrag laten overmaken, als tijdelijke oplossing tot je internetbankieren hebt?
Jep niet wakker.

@hieronder: ts wil niet onder rembours.
Sowieso kan de winkel dan een doos met baksteen sturen oid ;).

[ Voor 7% gewijzigd door Boudewijn op 28-04-2008 11:06 ]

Pagina: 1