Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

problemen met streaming audio en video

Pagina: 1
Acties:

• compu_kneus
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-07 18:40
Goedemiddag luitjes,

Ik heb Windows Vista maar ik kan momenteel geen streaming radio en/of filmpjes bekijken/afluisteren.
Hij opent wel een radio speler (windowns media player 11) maar geeft dan de melding " Verbinding met media maken " en springt dan meteen door naar "gereed" terwijl er niets te zien en te horen is.

Ik heb VLC en Quicktime eraf gegooid in de hoop dat dit zou helpen maar tevergeefs.

Heeft iemand de oplossing voor mij?

• compu_kneus
Iemand al een oplossing of ben ik nu heel ongeduldig?

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-03 08:01
Heb je de juiste codecs geïnstalleerd?

[ Voor 4% gewijzigd door DeepFreeze.NL op 28-04-2008 16:32 ]

• Viper085
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:01
Check even de volgende punten:
- Staat WMP ingesteld als standaard player voor het geopende formaat?
- Laatste versie WMP geïnstalleerd?
- Zijn de divers van je videokaart ok?

Mocht dit allemaal niet baten, dan kun je nog proberen een codecpack te installeren.....

• compu_kneus
Viper085 schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:34:
Check even de volgende punten:
- Staat WMP ingesteld als standaard player voor het geopende formaat?
- Laatste versie WMP geïnstalleerd?
- Zijn de divers van je videokaart ok?

Mocht dit allemaal niet baten, dan kun je nog proberen een codecpack te installeren.....
Laatste versie WMP geinstalleerd.
Drivers videokaart neem aan dat hier niets veranderd is met een paar weken geleden
Hoe kan ik bijv zien bij online radio of WMP ingesteld staat als standaard player? Of kan ik ergens anders in het config. scherm WMP instellen als standard player?

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:40

ralpje

Deugpopje

Heb je het met verschillende streams geprobeerd?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• compu_kneus
Ja met verschillende geprobeerd, en voorheen kon ik deze wel gewoon afspelen??

• Viper085
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:01
compu_kneus schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:51:
[...]

Laatste versie WMP geinstalleerd.
Drivers videokaart neem aan dat hier niets veranderd is met een paar weken geleden
Hoe kan ik bijv zien bij online radio of WMP ingesteld staat als standaard player? Of kan ik ergens anders in het config. scherm WMP instellen als standard player?
Wanneer je een radiostation start op Nederland.fm, kun je daarna met de rechtermuisknop op de player klikken en kiezen voor info of eigenschappen. Er wordt dan weergegeven met welke speler het wordt afgespeeld. Het is wel een vreemd probleem. Wanneer je bijvoorbeeld Winamp installeerd en een koppeling naar een stream hierin opent, werkt het dan wel? Zo ja, dan zou ik WMP een keer deïnstalleren en daarna opnieuw installeren. Mogelijk heeft een geïnstalleerd sofwarepakket je WMP in de soep gedraaid.

• compu_kneus
Wat is de beste manier om WMP te verwijderen, want ik zie hem niet terug in de software lijst?
En het downloaden van WMP 11 voor vista zie ik ook niet terug op de microsoft site, enkel een link naar een update hiervan.
Please advice

• compu_kneus
compu_kneus schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:44:
Wat is de beste manier om WMP te verwijderen, want ik zie hem niet terug in de software lijst?
En het downloaden van WMP 11 voor vista zie ik ook niet terug op de microsoft site, enkel een link naar een update hiervan.
Please advice
Kan iemand mij dan vertellen hoe je WMP heeft beste afhaalt en waar ik de nieuwe WMP (virusvrij) kan downloaden?
Pagina: 1