Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

filmpjes dumpert draaien niet met 3 browsers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje: spontaan (?) kan ik de filmpjes uit de dumpert niet meer afspelen. Hij laadt supersnel (terwijl ik een supertrage internet verbinding heb...) begint, draait 2 sec. en springt dan naar het einde. Dit duurt nu al een week oid.

Youtube e.d. werken wel, heb het met IE, FF en safari geprobeerd, allemaal hetzelfde. Heb volgens mij wel de laatste flashplayer (en zowieso deed ie het in het verleden wel)

Tips iemand?

Thanks!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-11 16:58

geerttttt

Manisch positief

Heb ik ook wel is. wat ik doe, proces firefox (of wat je dan ook gebruikt) killen zodat je zeker bent dat je browser helemaal afgesloten is. Na een tijdje kan dit voorkomen met filmpjes in flash. Ligt aan de flash plugin volgensmij, best irritant idd.

Daarna dus gewoon firefox weer opstarten dus, dan zou t weer moeten lukken.
Zo niet, rebootje?

[ Voor 16% gewijzigd door geerttttt op 26-04-2008 16:40 ]

Oost west, 127.0.0.1 best!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Dit probleem heb ik ook als er te weinig bandbreedte beschikbaar is. Probeer het eens zonder javascript, dan krijg je nog de oude modus zonder streaming. Het verschil zit hem in de regel "s1.addVariable('streamscript','lighttpd');" die ze laatst hebben toegevoegd in de source.

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Verwijderd

Topicstarter
eeh, nu moet ik mijn verder onkunde laten blijken.... oplossing klinkt goed......hoe schakel ik het java script uit?

Bedankt!

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 16:59
Het is volgens mij meer een Dumpert probleem, ik had het gisteravond en vandaag ook. Maar vannacht was het prima. Ik denk dat ze een bandbreedte probleempje hebben.

Misschien dat javascript uitzetten het wel verhelpt.

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

Verwijderd

Topicstarter
ja is goed....hoe? :-)

• pedorus
  • Niet online
Firefox: Tools->Options->Content->Enable Javascript
(Gerelateerde plugin: NoScript)
Opera: [Ctrl-F12]->Advanced->Content->Enable Javascript

Maar let wel op dat andere dingen, zoals de comments, het dan niet meer doen.

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 16:59
in IE, Onder je internet options-> security tab->Custom level en dan helemaal naar beneden scrollen.

Maar bij mij heeft het geen effect.

In Safari wel trouwens. Edit->Preferences, security tab, Javascript uitvinken

[ Voor 24% gewijzigd door Saab op 28-04-2008 19:35 ]

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

Verwijderd

Topicstarter
nee, bij mij ook niet.

Heb ook niet het gevoel dat het vanzelf overgaat, heb het nu bijna een week en hij heeft het nog geen 1 keer gedaan.

....enige actie die ik onlangs heb uitgevoerd is het schonen van mijn browse geschiedenis. Kan er niet veel mee te maken hebben, toch?

• pedorus
  • Niet online
Vergeet niet om nadat je het hebt verandert ook nog even op "F5" te klikken. Je ziet het verschil aan het gebrek aan comments en aan de regel "Om dit filmpje te zien heb je Adobe Flash Player nodig." die erbij komt. (En natuurlijk laadt het filmpje ook weer op de oude, niet-streaming manier.)

• Vokx
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
geerttttt schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 16:39:
Heb ik ook wel is. wat ik doe, proces firefox (of wat je dan ook gebruikt) killen zodat je zeker bent dat je browser helemaal afgesloten is. Na een tijdje kan dit voorkomen met filmpjes in flash. Ligt aan de flash plugin volgensmij, best irritant idd.

Daarna dus gewoon firefox weer opstarten dus, dan zou t weer moeten lukken.
Zo niet, rebootje?
Ik heb dit probleem ook regelmatig. Firefox vindt het mooi geweest met de filmpjes. Ik heb dit probleem niet alleen met Dumpert, maar met alle flash players. Na het stoppen van Firefox in taakbeheer, is vervolgens het probleem opgelost ;). Maar een permanente oplossing is natuurlijk wel welkom :D.
En niet via het uitschakelen van Javascript.

Verwijderd

Topicstarter
pedorus schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:43:
Vergeet niet om nadat je het hebt verandert ook nog even op "F5" te klikken. Je ziet het verschil aan het gebrek aan comments en aan de regel "Om dit filmpje te zien heb je Adobe Flash Player nodig." die erbij komt. (En natuurlijk laadt het filmpje ook weer op de oude, niet-streaming manier.)
Yes, dit is het inderdaad. ben dus helaas niet zo uniek. Dus het structurele probleem ligt buiten mijn invloed? blijf ik geduldig wachten.

Dank voor het geduldig meedenken!

• pedorus
  • Niet online
Een betere workaround voor FF en Opera is de volgende 'URL':
JavaScript:
1
javascript:a=document.embeds;for(i=0;i<a.length;i++){b=a[i].parentNode;b.innerHTML=b.innerHTML.replace(/streamscript=[^&"']+/,"")};void(0);

Je kan deze URL in de adresbalk gooien en dan worden de movies van de huidige pagina herladen, maar nu zonder streaming. Je kan er ook een bookmark naartoe maken. Werkt alleen bij JW Player zoals op dumpert.

(let op bij het kopieren: zeer lange URL. Onder de bookmarks manager/organizer (menu bookmarks) kun je een nieuwe bookmark toevoegen)

• blaatkipje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-11 20:21
Wat bij mij veel problemen gaf met flashfimpjes was mijn adblocker, misschien heb je deze aanstaan maar iets te agressief is.

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
blaatkipje schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:17:
Wat bij mij veel problemen gaf met flashfimpjes was mijn adblocker, misschien heb je deze aanstaan maar iets te agressief is.
En wat bij mij dan weer hielp in firefox was IEtab installeren en de pagina even in een IE tab openen.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Ook ik heb hier al tijden last van. Zelfs na een herinstallatie van vista en nu dus een vrij schoon systeem duikt dit probleem weer op.

Hopelijk is hier iemand met de oplossing. Het is erg vervelend af ten toe terug te moeten vallen op internet explorer
Pagina: 1