Apple presenteert 3g-Iphone in juni

Pagina: 1
Acties:

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-01 01:25
Geachte redactie,

Mogelijk gaat dit artikel om foute berichtgeving,

ik las net heel wat anders namelijk:

Dat het om een 3th party behuizing zou gaan ipv de nieuwe Iphone

Bron

[ Voor 14% gewijzigd door aliberto op 26-04-2008 16:42 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:25
"Apple zou in juni tijdens de World Wide Developer Conference een vernieuwde iPhone presenteren. Deze nieuwe versie van het apparaat zal over 3g- en gps-functionaliteit beschikken."

moet zijn

"Apple zal in juni ...."

Overigens is 3g minder netjes als 3G (3rd Generation).

Ben overigens niet eens met aliberto. Dit 'gerucht' is zeer hardnekkig en het altijd zorgvuldige appleinsider.com hint ook al een paar keer op een 3G iphone in juni. De titel zou wel afgezwakt kunnen worden bij een vage bron. Maar wat het beleid hiervoor is, is aan julie.

[ Voor 12% gewijzigd door Jochem op 26-04-2008 18:40 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jochem schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:39:
"Apple zou in juni tijdens de World Wide Developer Conference een vernieuwde iPhone presenteren. Deze nieuwe versie van het apparaat zal over 3g- en gps-functionaliteit beschikken."

moet zijn

"Apple zal in juni ...."
Nee dat moet niet hoor. Als er 'zal' staat dan is het zeker, terwijl een 'zou' onzekerheid met zich meebrengt. Aangezien het om een gerucht gaat, lijkt 'zou' me beter. Vandaar overigens ook de aanhalingstekens om de titel heen.
Jochem schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:39:
Ben overigens niet eens met aliberto. Dit 'gerucht' is zeer hardnekkig en het altijd zorgvuldige appleinsider.com hint ook al een paar keer op een 3G iphone in juni. De titel zou wel afgezwakt kunnen worden bij een vage bron. Maar wat het beleid hiervoor is, is aan julie.
De titel hoeft wat mij betreft niet afgezwakt te worden, omdat daaruit voor ons reeds voldoende blijkt dat het om een gerucht gaat. Daarnaast stelt het artikel nergens dat het om feiten gaat, maar laat het ruimte voor de onzekerheid die een gerucht met zich meebrengt.

Voor wat betreft de buitenkant van de iPhone, dat laat ik aan de eindredactie.

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:25
Ik heb sterk het idee dat 'zou' een verleden tijd is van 'zullen'. Vind de zin vreemd, om een toekomstige verwachting met een verleden tijd uit te drukken. Je verwacht ergens het woordje 'maar'. maar goed, ik ben geen taalexpert.

[ Voor 8% gewijzigd door Jochem op 27-04-2008 12:03 ]