Vinkje 'teken'?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136640

Topicstarter
Ik zit nu al 2 uur te worstelen met een teken wat ik maar niet kan vinden. Ik wil een los vinkje in kunnen typen. Niet als een functie in word ofzo, maar gewoon als bestaand teken. Net als je bijvoorbeeld met de ALT + een nummer van het numpad een gek teken kan typen..

Ik heb hier op GoT gezocht, wel dingen gevonden die er op lijken, zoals een checkbox, maar dat is dan weer niet te copy pasten in bijvoorbeeld kladblok ofzo.. Dit vond ik oa,

Vinkje in Excel
[office word] printen van een vinkje
[powerpoint 2007] Invoegen 'vinkje' tijdens presentatie*

Als ik met google ga zoeken vind ik over het algemeen over allerlei zaken uitleg dat je hier en daar een 'vinkje' kan plaatsen. Verkeerde interpretatie dus :D Iemand die weet hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In Microsoft Word: Menu > Invoegen > Symbolen...

In het venster wat je dan krijgt kun je als lettertype Wingdings kiezen, daar zijn teken 168 (lege checkbox) of teken 254 (aagevinkte checkbox) denk ik wat je zoekt? Kun je dan in je word document invoegen en vanaf daar overal naartoe kopiëren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

ook even aan het zoeken geweest, nadat Alt + 251 niks deed...

Dit werkt wel in Word, maar weer niet in Excel : alt+10003 en Bold: alt+10004

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:58

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Windings lettertype heeft 'm wel voor je.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Bij start typ je "speciale tekens" (of "character map" als je een engelse windows hebt) en dan inderdaad even het Wingdings lettertype opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 10:47
Hou in de gaten dat het Wingdings lettertype niet bij iedereen en alle devices aanwezig kan zijn.

Abort, Retry, Quake ???

Pagina: 1