Toon posts:

E-mail confirmation bij topic move...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
lijkt me handig... bespaart weer een boel "waar is mijn topic?!!?" vraagjes... dus bij move, automagisch een mailtje naar de topicstarter met: "Je topic [topicID] is van [forum1] naar [forum2] gemoved, omdat het niet in [forum1] thuis hoorde. Raadpleeg voor het juist plaatsen van topics ook de FAQ (link)."

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik weet niet of dat mogelijk is ivm serverload ed, maar het is wel een goed id hoor! :)

Verwijderd

Topicstarter
een mailtje versturen duurt gemiddeld 0,02 seconden... laten er hooguit 40 topics per dag gemoved worden... lijkt me geen probleem. En de bandbreedte? Ach, dat betaald vuurwerk.nl :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zich een goed idee denk ik .. en load en bandbreedte lijkt me geen probleem :)..

Alleen.. als er een topic gemoved wordt zitten juist veel mensen METEEN een 'waar-is-mijn-topic'-topic neer.. Zonder eerst hun mail te checken.
Dus ik weet niet of het wat helpt..

Verwijderd

Topicstarter
Het went vanzelf... mensen krijgen het op den duur wel door...

• IceStorm
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 18 februari 2001 19:26 schreef CyberJunk86. het volgende:
Het went vanzelf... mensen krijgen het op den duur wel door...
Het zijn juist de newbies die vragen waar hun topic is... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 februari 2001 19:28 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Het zijn juist de newbies die vragen waar hun topic is... ;)
hhmja, da's het nadeel...

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Mhh, je ziet altijd op de frontpage van GoT, je username en de tijd wanneer je voor het laatst op GoT was...

Je zou daar misschien ook die melding aan toe kunnen voegen, dat een topic waar jij aan meedoet verplaatst is, of verwijderd of een slotje o.i.d heeft gekregen...
Daar hoeft dan atuurlijk niet de naam v/d topic komen te staan, meer iets in de trant van:

Hoi brammus, je laatste bezoek was op 18 februari 2001 @ 18:03 - er zijn 1 of meer topics waaraan jij meedoet verplaatst, verwijderd of gesloten...

Ik weet niet of dat heel moeilijk is om te implementeren ?

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:21

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dit lijkt mij ook wel een handige feature. En er worden nou niet zoveel topics gemoved dat dit problemen zou kunnen opleveren ivm load o.i.d.
Pagina: 1