Beste medetweakers,
ik heb het volgende probleem, ik heb een Club 3D 8800GT 512MB de fan draait continu op 100% ik kan geen tempratuur uitlezen. Hij werkt prima, maar ik vindt het gewoon irritant dat de temp niet uitleesbaar is.
Ik heb de volgende specs;
- Windows XP Pro X64
- Gigabyte P35C-DS3R
- 4096MB DDRII - PC2-8000
- E6550 / 3,5Ghz
- 8800GT
De dingen die ik heb geprobeerd;
1) Nvidia drivers verwijderd opnieuw geinstalleerd
2) Ntune drivers opnieuw geinstalleerd
3) Rivatuner ziet ook geen temps.
Ik heb eigenlijk geen idee meer, na wat lezen her en der had ik zelf wat conclusies gemaakt;
1) Sensor is defect
2) BIOS van de gfx kaart updaten, maar het probleem is dat Club3D geen BIOSen zelf op hun site heeft staan.
Het enige wat mij opviel dat was dat het achterste koelblok niet helemaal recht zat maar een beetje scheeft. Deze heb ik VOORDAT ik de kaart had ingebouwd + aangezet weer op zijn juiste plekje gezet.
Hopelijk heeft iemand ideeen.
Mvg,
ik heb het volgende probleem, ik heb een Club 3D 8800GT 512MB de fan draait continu op 100% ik kan geen tempratuur uitlezen. Hij werkt prima, maar ik vindt het gewoon irritant dat de temp niet uitleesbaar is.
Ik heb de volgende specs;
- Windows XP Pro X64
- Gigabyte P35C-DS3R
- 4096MB DDRII - PC2-8000
- E6550 / 3,5Ghz
- 8800GT
De dingen die ik heb geprobeerd;
1) Nvidia drivers verwijderd opnieuw geinstalleerd
2) Ntune drivers opnieuw geinstalleerd
3) Rivatuner ziet ook geen temps.
Ik heb eigenlijk geen idee meer, na wat lezen her en der had ik zelf wat conclusies gemaakt;
1) Sensor is defect
2) BIOS van de gfx kaart updaten, maar het probleem is dat Club3D geen BIOSen zelf op hun site heeft staan.
Het enige wat mij opviel dat was dat het achterste koelblok niet helemaal recht zat maar een beetje scheeft. Deze heb ik VOORDAT ik de kaart had ingebouwd + aangezet weer op zijn juiste plekje gezet.
Hopelijk heeft iemand ideeen.
Mvg,
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile