Toon posts:

Kan ik mijn console aansluiten op mijn GPU/monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 500 views

Verwijderd

Topicstarter
Hee tweakers,
ik vroeg mij af of er een manier is om mijn Xbox of Xbox 360 op mijn Samsung Syncmaster 206BW aan te sluiten (hij heeft DVI D en VGA). Bestaat hiervoor een adapter oid?
Het liefst zal ik dit doen met DVI want de VGA heb ik al in gebruik.
Ik heb een 8800GT
Cya,
Rik

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2008 11:45 ]

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:20

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

volgens mij zijn er genoeg kabels te vinden voor de 360 als je een beetje op google zoekt..

koop de vga kabel van microsoft en sluit je pc aan via dvi.. snap niet dat je dat uberhaupt al nie doet mgoed :P

[ Voor 67% gewijzigd door Hubert op 26-04-2008 11:45 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
pricewatch: AESP Adapter DVI male - VGA female zou dit werken + een 360 VGA kabel?

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:39
Nee..

Van een VGA signaal (analoog) kan je geen DVI signaal maken (digitaal).
Is het geen optie om je PC netjes aan te sluiten met DVI, en dan je Xbox360 analoog?

• Orion84
  • Registratie: April 2002

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Nee, je kan van een VGA signaal geen DVI signaal maken. Andersom wel. Dus je xbox zal gewoon op de VGA aansluiting van je monitor moeten.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik weet hoe dat kan want mijn GPU heeft DVI A en mijn monitor DVI D, hoort dat? Ik heb geen DVI kabel:P Dit is dus mijn GPU aansluiting (http://www.xiyuit.com/picture/article/13/12662.jpg).
En dit is zegmaar die van mijn beeldscherm (http://www.smelectronics.com/images2/DVI-Dmm.jpg).
Of kan ik gewoon een kabel zonder die 4 pinnetjes aan mijn GPU aansluiten?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2008 12:02 ]

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ja, een DVI-A (of DVI-I) aansluiting is hetzelfde als DVI-D, maar met een paar extra pinnetjes. Op die pinnetjes staat een analoog signaal, wat je kan omzetten naar VGA. Maar gewoon een DVI kabel ertussen en gaan met die banaan ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik moet even een DVI D kabel kopen een een 360 VGA kabel dan stop ik die beide in mn monitor en klaar is kees?

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Jup :)

Verwijderd

Topicstarter
dan gaan we dat doen :D Bedankt allemaal ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kijk naar uitgangen op console. Kijk naar ingangen op scherm. Trek de nodige conclusies.

We verwachten een stuk meer eigen inzet voordat je een topic op GoT opent :o

[ Voor 31% gewijzigd door dion_b op 26-04-2008 16:06 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.