Toon posts:

Systeem sluit of zodra ik de PC aanzet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

ik had gisterenavond warez gedownload (sorry was een klein programmaatje :( ) en dat bleek toen een programma dat je PC automatisch afsluit. Maar niet alleen dat, als ik de pc weer aanzet dan gaat dat programma gelijk aan en na 2 seconde sluit het dan weer af.

Ik heb al geprobeerd om direct toen het opstartte een paar keer op Alt f4 te drukken maar dat helpte ook niet. Ik post nu vanaf een andere PC in mijn netwerk.

Iemand een idee hoe ik dit op los?

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

In veilige modus opstarten. Dan programmatje verwijderen/herstelpunt laden. Beetje basic niet? :)

[ Voor 78% gewijzigd door jdm8 op 26-04-2008 09:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg altijd de melding 'wilt u in veilige modus opstarten?' als ik de PC verkeerd heb laten lopen bij het opstarten niet als ik nu gewoon de knop in druk zeg maar. Hoe moet ik dat dan doen?

En ja ik ben wel basic. :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Maar dan weet je ook dat er voor soort vragen [google=hoe veilige modus opstarten] is, je hebt meteen je antwoord: F8 ;)

Veilige modus, en dan tooltje verwijderen en/of kijken op de verschillende autostart locaties (die je trouwens ook meteen vindt met Google :P http://forums.subratam.org/index.php?showtopic=1063 )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)