Hieronder beschrijving van wat er met mn pc gebeurde afgelopen weekend...
Was CS aan het spelen, opeens vastloper (zelfde geluid herhaalt oneindig, reageert nergens meer op). Wilde net PC uit gaan zetten toen opeens mn monitor vanzelf uit ging.....
Ik reset de PC, kom in scandisk, sd vind " kruislings gekoppelde bestanden". Ik zeg "fix", sd hangt. Volledige vastloper. Reset, precies hetzelfde probleem. Derde reset, ga in safe mode en ontwijk sd, beschermingsfout zodra windows opstart. Opnieuw opgestart, begint PC speaker te flippen. Heel veel onsamenhangende piepjes, ging net zo lang door tot ik em weer uit zette. Vanaf toen deed ie helemaal *niets* meer, geen bios, geen post, geen HD, geen beeld, geen piepjes, niks.
wat ik al geprobeerd heb :
*HD doet het nog, heb ik al in andere pc gezet
*een PCI vidkaart er in haalt niet uit dus geforce zal het ook nog wel doen
*alle powerconnectors los van HD , flop, cdrom brengt em niet aan het piepen
*alle kaarten dr uit inclusief grafisch brengt em ook niet aan hte piepen
*alle fans draaien nog dus PS zou nog moeten werken
Moederbord dood verklaren ? Processor naar de maan ? Of iets anders...? Weet het zelf ook niet meer, hulp zou erg gewaardeerd worden..
-Kai.
Was CS aan het spelen, opeens vastloper (zelfde geluid herhaalt oneindig, reageert nergens meer op). Wilde net PC uit gaan zetten toen opeens mn monitor vanzelf uit ging.....
Ik reset de PC, kom in scandisk, sd vind " kruislings gekoppelde bestanden". Ik zeg "fix", sd hangt. Volledige vastloper. Reset, precies hetzelfde probleem. Derde reset, ga in safe mode en ontwijk sd, beschermingsfout zodra windows opstart. Opnieuw opgestart, begint PC speaker te flippen. Heel veel onsamenhangende piepjes, ging net zo lang door tot ik em weer uit zette. Vanaf toen deed ie helemaal *niets* meer, geen bios, geen post, geen HD, geen beeld, geen piepjes, niks.
wat ik al geprobeerd heb :
*HD doet het nog, heb ik al in andere pc gezet
*een PCI vidkaart er in haalt niet uit dus geforce zal het ook nog wel doen
*alle powerconnectors los van HD , flop, cdrom brengt em niet aan het piepen
*alle kaarten dr uit inclusief grafisch brengt em ook niet aan hte piepen
*alle fans draaien nog dus PS zou nog moeten werken
Moederbord dood verklaren ? Processor naar de maan ? Of iets anders...? Weet het zelf ook niet meer, hulp zou erg gewaardeerd worden..
-Kai.