Voor mijn backups gebruik ik twee externe harde schijven, waarvan er telkens een ergens anders ligt. Een keer per week vergelijk ik mijn interne harde schijf met een externe, werk de veranderingen bij, en wissel de twee externe om. Het grootste deel van mijn data (ongeveer 400GB) bestaat uit films en muziek, dat verandert niet, er komt alleen maar bij. Daarom duurt het bijwerken meestal niet erg lang. Hiervoor gebruik ik ViceVersa, dat ook een crc check kan doen tijdens het kopieren. Kent iemand betere software om mee te synchroniseren, of een snellere methode om te backuppen?
Allway sync.
Wat heb je zelf al geprobeerd?
Wat heb je zelf al geprobeerd?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Microsoft SyncToy
This footer is intentionally left blank
Ik hou wel van Second Copy
Sign here against sigs
Ik snap even niet wat je met dit topic wilt bereiken. In de huidige vorm zal dit slechts een nutteloos opsomtopic worden doordat je zelf niet aangeeft wat je eigenlijk al gezocht of geprobeerd hebt. Daarnaast geef je aan dat je eigenlijk al software hebt die voldoet aan je eisen? Ik stel daarom voor dat je zelf even mbv Google alternatieve software gaat zoeken, mocht je er dan alsnog niet uitkomen kun je adhv de tips in Policy: Alle regels die op het forum gelden een nieuw topic starten
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()