Toon posts:

[Vista] temporary internet files

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al op diverse plaatsen gezocht maar kan het antwoord op mijn vraag helaas (nog) nergens vinden.

Als ik bij de IE wil kijken naar temporary internet bestanden dan zie ik alleen wat cookies. Ik kijk dan via Extra / Internetopties / Browsegeschiedenis instellingen / bestanden weergeven

Als ik echter naar de eigenschappen van de folder kijk, dan zouden er zo'n 37 extra mappen moeten zitten die niet zichtbaar zijn (verborgen files staat aangevinkt).

Ook als ik de directory Content.IE5 toevoeg blijkt ook die leeg te zijn.

Bij XP kon ik op deze manier wel altijd alle temp files vinden.

iemand een idee wat ik zou moeten doen?

Bij voorbaat dank!

Verwijderd

De Temporarily Internet files staan in:

C:\Users\%UserName%\AppData\Local\Microsoft\Temporary Internet Files\

Maar als je alle files wilt verwijderen dan doe je dat toch gewoon via IE?

Tools \ Internet Options \ Delete \ Delete All?

Verwijderd

Topicstarter
Hallo 70737R,

Dank je voor de snelle reaktie. Op die plek zouden inderdaad de temporary internet files moeten staan. Als ik daar kijk dan zie ik echter alleen wat cookies en geen folders terwijl er volgens de eigenschappen vele megabytes aan data staat en zo'n 37 directories.

Mijn vraag is hoe ik die files en folders zichtbaar kan maken (het gaat me niet om het verwijderen), bij XP ging dat vanzelf maar bij Vista niet. Zit het hem in het zichtbaar maken van hidden (system) files? en zo ja, waar zou ik dat dan kunnen doen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 09:49:
Hallo 70737R,

Dank je voor de snelle reaktie. Op die plek zouden inderdaad de temporary internet files moeten staan. Als ik daar kijk dan zie ik echter alleen wat cookies en geen folders terwijl er volgens de eigenschappen vele megabytes aan data staat en zo'n 37 directories.

Mijn vraag is hoe ik die files en folders zichtbaar kan maken (het gaat me niet om het verwijderen), bij XP ging dat vanzelf maar bij Vista niet. Zit het hem in het zichtbaar maken van hidden (system) files? en zo ja, waar zou ik dat dan kunnen doen?
Start / Control Panel / Appearance and Personalization / Folder Options / View / Hide protected operating system files

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik gedaan maar de folder temporaray internet files blijft 'verborgen' (wat heb ik spijt dat ik die NL versie heb genomen).

Zie ik nou gewoon iets helemaal over het hoofd of zo?

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verborgen bestanden en mappen staan ook op zichtbaar? Kan je op dezelfde plek instellen.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:36:
dat heb ik gedaan maar de folder temporaray internet files blijft 'verborgen' (wat heb ik spijt dat ik die NL versie heb genomen).

Zie ik nou gewoon iets helemaal over het hoofd of zo?
Zorg gewoon dat je alle files kan zien, door hidden en system files ook te laten weergeven, dus je zal inderdaad iets over het hoofd zien.

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp er niets meer van, ik heb "beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen)" uitgezet en "verborgen bestanden en mappen weergeven" is aangevinkt in "mapopties".

Toch zie ik nog steeds geen enkele extra map in de "temporaray internet files" directory terwijl er volgens de eigenschappen 42 zouden moeten zijn. Die zijn ondanks de instelling nog steeds onzichtbaar.

Als ik naar de eigenschappen van de "temporary internet files" directory kijk, blijft het vakje "verborgen" aangevinkt staan (lichtgrijs). Dit kun je daar niet veranderen. Enig idee hoe dat anders ingesteld kan worden?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2008 15:15 ]

Pagina: 1