Ok, ff een vraagje:
Ik heb fl. 900,- (bonus) te besteden via het bedrijf waar ik werk aan harde waren. Leuk, comp weer ff upgraden, maar ik zit te twijfelen wat ik nou zal doen...
huidige specs:
Asus P2-B mobo,
Celly-A 400mHz proc,
Diamond V550 (TNT/16Mb) videokaart,
SB AWE 64 geluidskaart (+speakers),
128Mb PC-100 SDRAM,
20GB HD,
17" Daewoo schermpje,
usual stuff (52x CD, ISDN modem, NIC, Logitech Pilot, enz.. )
Zelf zit ik te denken aan een SB Live 1024 met Creative FPS 1000 speakers, 128MB SDRAM erbij en een videokaart met een GeForce chipset (64Mb-DD). Is ietsje duurder dan fl. 900,- maar de moeite wel waard. (over een jaar ofzo pas processor upgraden)
Mijn vragen:
1) is of het wel efficient is om er Mb's bij te pluggen en van videokaart te veranderen met mijn huidige proc & mobo?
2) welke videokaart met de GeForce 256 chipset? (64Mb)
Alvast bedankt voor jullie insights!
Freak_NL
Ik heb fl. 900,- (bonus) te besteden via het bedrijf waar ik werk aan harde waren. Leuk, comp weer ff upgraden, maar ik zit te twijfelen wat ik nou zal doen...
huidige specs:
Asus P2-B mobo,
Celly-A 400mHz proc,
Diamond V550 (TNT/16Mb) videokaart,
SB AWE 64 geluidskaart (+speakers),
128Mb PC-100 SDRAM,
20GB HD,
17" Daewoo schermpje,
usual stuff (52x CD, ISDN modem, NIC, Logitech Pilot, enz.. )
Zelf zit ik te denken aan een SB Live 1024 met Creative FPS 1000 speakers, 128MB SDRAM erbij en een videokaart met een GeForce chipset (64Mb-DD). Is ietsje duurder dan fl. 900,- maar de moeite wel waard. (over een jaar ofzo pas processor upgraden)
Mijn vragen:
1) is of het wel efficient is om er Mb's bij te pluggen en van videokaart te veranderen met mijn huidige proc & mobo?
2) welke videokaart met de GeForce 256 chipset? (64Mb)
Alvast bedankt voor jullie insights!

Freak_NL