Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb al half jaar een Acer Aspire 5103WLMi, hij heeft het altijd gedaan.
Maar gister startte ik hem op en kreeg na het windows laad schermpje alleen een zwart beeld, met mijn witte muisje. Ik heb hem geprobeerd op te starten in veilie modus, maar na het windows laad schermpje bleef het scherm zwart. Ik heb hier en daar al op google gezocht, maar kon vrij weinig vinden. Ook staat er niks in de laptop manual hoe je je laptop opnieuw kan installeren (mijn laatste hoop) Door helemaal in het begin op F2 te drukken kom ik in de BIOS, maar op wat informatie na heb ik hier ook verder weinig aan denk ik.
Heeft iemand een idee of suggestie?

mvg,

Stefan de Deugd

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als hij blijft hangen in windows dan denk ik dat het gewoon een kwestie van herinstalleren is. Somss is dat F10 om de herstelpartitie te kiezen, anders moet je eens starten met je windows cd om op die manier te herinstalleren.

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik de laptop kocht kon ik hem meteen vanaf de HD installeren.. en ik heb er geen cd bij gekregen dus ik neem aan dat dat weer van de HD kan..
F10 inhouden bij het opstarten van de BIOS werkt niet.. krijg alleen luid gepiep..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:59:
Toen ik de laptop kocht kon ik hem meteen vanaf de HD installeren.. en ik heb er geen cd bij gekregen dus ik neem aan dat dat weer van de HD kan..
F10 inhouden bij het opstarten van de BIOS werkt niet.. krijg alleen luid gepiep..
Hoe heb je hem toen dan geinstalleerd? Dan zal het nu op eenzelfde manier gaan lijkt me.

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09-2025

ToeingTheLine

Mask of sanity

Het is de bedoeling dat je recovery discs maakt als je je laptop voor het eerst gebruikt, zodat je daar vanaf weer windows opnieuw kan installeren als er iets fout gaat. Dus, heb je die discs gemaakt?

Life is what you others make it.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar ik heb de functie gevonden, het is Alt-F10..
Ik ga er van uit dat het een update is geweest die midden in de installatie vast is gelopen ofzo of dat de batterij is uitgevallen in het midden van de installatie..

in ieder geval bedankt voor de suggestie.. ik heb meteen die disks aangemaakt :)

Stefan
Pagina: 1