Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[typo] Cookiemonster

Pagina: 1
Acties:
  • 455 views

• Zellark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 20:25
Beste devvers,

Het cookiemonster heeft een t'tje opgegeten en een d met een t verwisseld. Er staat "Frontpage polls waarop je al gestemt heb", hier zouden 'gestemd' en 'hebt' moeten staan.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En als we dan toch bezig zijn met spellingsopmerkingen, nog een paar :) .

Aantal cookies: 9 (sommige browsers hebben een limiet van 20 per domein) ---> punt achter zetten

Cookie-length: 604 bytes (sommige browsers hebben een limiet van 4096 bytes) ---> punt achter zetten + cookie-length kan wat mij betreft ook gewoon 'cookiegrootte' worden

sessie-cookie ----> sessiecookie

Frontpage polls ---> Frontpagepolls

Tracker cookie ---> Trackercookie

Je hebt er geen rare cookies bijzitten :) ---> punt achter zetten

• Zellark
Hmm, nu je het zegt... Klopt inderdaad, dat viel me waarschijnlijk niet op omdat ik Engels gewend ben. :)

Ik zie nu ook een klein foutje bij het menu hier bovenaan de pagina, maar daar moet ik misschien een nieuw topic voor openen:
Afbeeldingslocatie: http://img.minnozz.com/tweakers_faq_hover.png
@ Kubuntu, Firefox 2.0.0.14

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:04

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Was dat geen renderfoutje van Firefox waar niks aan gedaan kon worden?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee het standaard lettertype van (k)ubuntu is niet geschikt, met msstcorefonts heb je daar geen last van. Er is toegezegd dat met een eventuele redesign van het forum gekeken zal worden gekeken óf het mogelijk is daar rekening mee te houden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Zellark
Het toeval wil dat ik net msttcorefonts had geïnstalleerd toen ik je reply las, en inderdaad: nu ziet het er wel goed uit (@ Firefox 3 Beta 5 nu). :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.