Enige tijd geleden heb ik een Pinnacle Movieboard 500 gekocht met Studio10. Het opnemen, bewerken en branden is allemaal erg makkelijker, maar studio10 is zo ontzettend traag. Studio11 heeft exact het zelfde probleem. Ik heb Adobe Premiere en Sony Las Vegas al geinstalleerd maar daarmee kan ik niet opnemen. Hier kan ik maar geen oplossing voor vinden, het lijkt wel of Studio11 het enige programma is wat met die kaart overweg kan. Natuurlijk kan ik alles opnemen met Studio11 en dan bewerken/branden met LasVegas/Premiere maar dat is wat omslachtig. Ik heb een Q6600 en studio11 gebruikt maar 1 core, dat schiet natuurlijk ook niet op.
Wie heeft deze kaart en kan goed werken met anderen software? Hebben anderen premiere/lasvegas wel aan de praat gekregen?
De search en google leveren geen interessante resultaten op, blijkbaar zijn anderen wel verstandig geweest en hebben deze kaart niet gekocht
Wie heeft deze kaart en kan goed werken met anderen software? Hebben anderen premiere/lasvegas wel aan de praat gekregen?
De search en google leveren geen interessante resultaten op, blijkbaar zijn anderen wel verstandig geweest en hebben deze kaart niet gekocht