Toon posts:

.AVI en .ISO brandproblemen.

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt geen idee waar dit te plaatsen, hoop dat dit de goede forum is.

Ik heb een aantal games en alle southpark seizoenen gedownload via newsgroups, maar heb nu problemen met het branden op DVD hiervan. Dit komt omdat het nogal afwijkende situaties betreft.

1) Ik wil graag alle South Park seizoenen in de huidige format laten staan, dat is dus .AVI met een reso van 464x352 geloof ik. Daarnaast wil ik er graag een menu bij maken en de dvd door de meeste dvd spelers afspeelbaar maken. De seizoenen zijn van 1.8 tot 2.8GB per, en ik wil graag 1 seizoen per DVD.
Ik heb tot nu toe met Nero Express, Nero Burning ROM, Nero Vision, DivX Player en DivX Author geprobeerd en geen een kwam met bovenstaande eisen (allen wilden converteren, wat resulteerde in te grote files bij de wat langere seizoenen; bij de data mode kan ik geen menu maken).

2) Ik wil graag een opstartbare ISO bestand maken van de spellen die ik heb. Ze staan zelf al in .ISO, maar de extra info etc. staan in losse bestandjes. Dit wil ik graag integreren in de originele ISO.
Ik heb dit geprobeerd met ImgBurn Write en ImgBurn Build modes, niet gelukt. Ook ISOBuster gedownload maar die kan alleen uitlezen.

3) Onder andere zit er bij de games de AoE III series inclusief expansions. Dit zijn in totaal 5 CD-ISO's van ongeveer 700MB per stuk, dus 3.5GB totaal. Ik wil graag dit allemaal in 1 DVD, opstartbaar zetten. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dit te doen.

Dus ik heb eigenlijk wat hulp nodig. Weet iemand een oplossing op een van bovenstaande situaties?

Verwijderd

Het kopen van de seizoenen in de winkel lost je probleem perfect op :). Als je zo nodig met minder legale dingen bezig wilt zijn dan kan je het beter zelf uitzoeken. Daar gaan wij je op GoT niet mee helpen.

Dit topic is gesloten.