Toon posts:

Schermspiegeling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds eninge tijd een laptop. Ben erg tevreden alleen nu het weer mooi weer wordt heb ik een probleem ontdekt.
Ik heb een erg glanzend scherm waardoor er met zonlicht bijna niks meer te zien is.
Nou vroeg ik mij af of er iemand is die een oplossing heeft voor mijn probleem.
Ik dacht zelf aan een soort coating. Heb hier ook al naar gezocht, maar helaas zonder resultaat.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Vroeger had je van die voorzet schermen.

Money for nothin' and your chicks for free

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 00:03

Koppensneller

winterrrrrr

Vlakschuurmachine? :+

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Je hebt een laptop zeg je zelf, zijn die dingen niet gemaakt om mee te nemen naar een andere plek? Mobiliteit? Ik zou zeggen: ga lekker ergens anders in de kamer zitten. Of doe je gordijnenl/luxa flex dicht of ga achter je laptop zitten en hang een laken over je hoofd en de laptop :+

Ik heb zelf dit probleem ook gehad. Heb een groot stuk maquette karton gekocht en daar een lichtkap van gemaakt. Erg goedkoop en werkt prima!

[ Voor 3% gewijzigd door Crijnn op 25-04-2008 15:26 . Reden: tiepvouten e.d. ]

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

spiegelcoating.
dat is tegenwoordig mode, "iedereen" wil dat op zn laptop, als je de fabrikanten moet geloven...

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 13:20

Gé Brander

MS SQL Server

AlexanderB schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:38:
spiegelcoating.
dat is tegenwoordig mode, "iedereen" wil dat op zn laptop, als je de fabrikanten moet geloven...
Inderdaad, "iedereen" is er lyrisch over. Ik ben alleen nog nooit "iedereen" tegengekomen. Takke schermen zijn het. Ben het nog nooit tegengekomen op normale desktop TFT's. Rara hoe komt dat... 8)7

Maar wat doe je er aan? Een beetje bijdraaien...

[ Voor 9% gewijzigd door Gé Brander op 25-04-2008 15:41 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
AlexanderB schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:38:
spiegelcoating.
Misschien dat het met tweakers meevalt, maar ik kom toch heel veel mensen tegen die alleen maar kijken naar de "ooh shiney" factor, functionaliteit is minder belangrijk.

Maar helaas voor de TS: Glossy / BrightView / Whatevertheycallit scherm + in de zon werken = no go.
Schaduw opzoeken is het enige wat helpt.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Verwijderd

Topicstarter
wel jammer
wil hem namelijk juist lekker buiten op me balkonnetje/in het park/op een terrasje gebruiken. maar gaat dus niet echt werken begrijp ik.

bedankt allemaal voor de input

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 00:03

Koppensneller

winterrrrrr

c70070540 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:40:
[...]
Ben het nog nooit tegengekomen op normale desktop TFT's.
Je bent al 3 jaar geen PC-zaak meer ingewandeld? ;) De nieuwe series van HP en Acer hebben het allemaal...
Pagina: 1