Homebrew pokercalculator Voor NDS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Alabama_man schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:52:
Ik heb ook nog een goed idee voor een DS-homebrew applicatie dat in principe eenvoudig uit te voeren zou moeten zijn. Loop hier eigenlijk al mee rond sinds ik m'n DS heb.

Het zou mij namelijk ontzettend handig lijken om een poker odds calculator te hebben voor je DS. Ideaal voor die verhitte tafel discussies tijdens een live game bij vrienden of in de kroeg. Onderste scherm voor de invoer, bovenste scherm voor de uitvoer. En dan met een soort gelijke interface zoals de odds calculator op cardplayer.com.
Of nog beter. Een odds calculator ala Pokerstove waarbij je dus een hele range aan kaarten kunt invoeren om zo je equity te bepalen.
Betreffende het kansrekenwerk zou ik er wel uit moeten komen. Alleen mis ik de programeer kennis om een dergelijke applicatie te schrijven. Weet zeker dat hier een boel DS hebbende pokerspelers blij mee zullen zijn.
Het oude topic waar dit uitkomt is (helaas) gesloten maar zo'n progje zoek ik al een tijdje.
Calculators zat maar een specifieke odd's calculator heb ik nog niet kunnen vinden.
Weet iemand zoiets voor de DS?

Ook was er sprake van "zeg maar hoe je het eruit wil zien hebben dan maak ik er wel even eentje"...
Is het echt zo makkelijk?
Misschien wel omdat het allemaal vaste regels zijn (47 kaarten over, ik heb 4 outs dus 4 uit 47 etc etc) maar aan de andere kant lijkt het me een hel om dit voor elkaar te krijgen.
Maar ik wordt niet gehinderd door enige kennis op dit gebied dus ik kan zoveel vinden... ;)

Maar als het echt zo simpel is....

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
-- Kickje --

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou gelooof ik nog een voorbeeld scripje zoeken. Als je iets van een stukje code (in welke taal ook) met de juiste kansmodellen er in kan vinden dan wil ik dat best naar een DS versie omzetten. Het programmeren voor de DS op zichzelf is niet erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:12:
Je zou gelooof ik nog een voorbeeld scriptje zoeken. Als je iets van een stukje code (in welke taal ook) met de juiste kansmodellen er in kan vinden dan wil ik dat best naar een DS versie omzetten. Het programmeren voor de DS op zichzelf is niet erg moeilijk.
Nee, dat was ik niet.., dat was degene die deze vraag als eerste stelde (Alabama_man).
Ik kwam de vraag alleen maar tegen en zag dat er geen vervolg op gekomen is, vandaar.

En helaas heb ik de ballen verstand van programmeren, laat staan dat ik weet wat er in zo'n script zou moeten staan... Ik vroeg me eigenlijk alleen maar af of dit ooit een vervolg heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Misschien dat je hier wat mee kan?
Wikipedia: Poker probability (Texas hold 'em)

Inderdaad, niet goed gekopieerd denk ik ;)

[ Voor 15% gewijzigd door SaURoN op 28-04-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AKA_ACE
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)

Pagina: 1