Toon posts:

Klopt dit of is dit onzin?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou wil ik mijn zwaar verouderde pc upgraden, ik heb nu nl. een PIII 450 met 64 mb en een VoodooII van 12 mb. Probleem is dat mijn vader (pc is van mijn vader) niet houdt van upgraden, omdat volgens hem het systeem daar onstabiel van wordt. Nou lijkt mij dat onzin, want met de installatie van chello is er een netwerkkaart bijgekomen en ik heb nog helemaal niks gemerkt van dat de pc instabieler werd (tenminste, niet onstabieler dan hij was, hij crasht nog steeds). Maar goed, klopt dit nou of zit hij wat te lullen? Help me out, ik moet nodig upgraden, 20 fps is om te janken...:(

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

beetje rare vraag, hangt van de hardware af die je erin stopt

in 99,9 % zal ie net zo stabiel zijn, maar zowiezo sneller

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:03

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Dit is zeer zuivere bullshit :)

Enneh...de meest zinvolle upgrade bij jouw lijkt me 128 meg ram en een Geforce 256 of geforce 2 MX

edit:
Typo's

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Onzin en ook weer niet, kan soms gebeuren.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

dit hoort in het onzinforum thuis :)

moven graag...

• NEOTEK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 21:05

NEOTEK

Neotek

Ja, wat Kanarie al zei; geheugen erbij en een snellere videokaart. Stabiliteit blijft even goed (of slecht):7

Kubuntu

Verwijderd

Stabiliteit kan zelfs beter worden, een upgrade kan bijna nooit kwaad.

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

99% van de instabilieteit (jaja.?) ligt aan de software.

De enige reden dat je systeem minder stabiel zou worden van upgraden zou (heel misschien) kunnen zijn dat je power supply de stroom vretende videokaarten e.d. niet helemaal aankan.

Maar dat upgraden altijd gelijkt staat aan instabiliteit is echt niet waar. Ik zou niet weten waar je vader dit vandaan heeft.

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Op zondag 18 februari 2001 17:46 schreef Ruud het volgende:
dit hoort in het onzinforum thuis :)
dat bestaat niet op tweakers, hoe erg je het ook vind, maar nu krijg je onzinposts door het hele forum verspreid..
Ik wou het niet, en vele ook niet, maar het is gebeurd en daar hebben we niets over te zeggen gehad :(

Don't You stare there, Operate!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:11

Destruction

(ex-)Automonteur

is bullshit :)

grade maar up die zooi :) :P :7

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Ik heb upgegrade en nog steeds probleempjes (niet onstabiel, hij is juist stabieler) maar het ligt eraan wat je allemaal upgrade, alleen wat ram wordt ie nie onstabiel van en van een 3d kaartje ook nie maar als je een nieuw mobo koopt dan koop je eigenlijk een nieuwe computer en zou hij onstabiel kunnen worden. Dit ligt dan aan windows.

• BTB
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-08 07:57

BTB

Wat WEL waar is, is dat veel onderdeeltjes met van die leuke software verkocht worden, en als je dat allemaal altijd installeerd..
Ik zou toch al niet voor M$ stabiliteit instaan.
Ook een reden waarom Win2000 zo stabiel is: al die leuke software kun je niet eens installeren!

Bram Bouwens

Verwijderd

zorg er ook voor dat je af en toe je drivers en BIOS upgrade, ik durf te wedden dat je syteem een stuk stabiler wordt na een BIOS update.
Pagina: 1