Omdat mijn vorige topic gesloten werd, nog een keer mijn probleem.. dit keer met code wat ik zelf in elkaar gezet heb maar wat allemaal niet mag helpen...
Ik heb een popup geopend met de volgende code:
debugwindow = window.open("debug.php", "debugwindow", "width=900,height=700,scrollbars=yes,toolbar=no,location=no,directorie=no");
debugwindow.focus();
Nu heb ik in debug.php het volgende staan:
<div id="debugline" name="debugline"></div>
Nu wil ik via de opener (de mainwindow) die div in het popupvenster openen... ik krijg dit dus niet voor elkaar.
Wat ik geprobeerd heb:
debugwindow.getElementById("debugline").value = "Test";
debugwindow.window.getElementById("debugline").value = "Test";
window.getElementById("debugline").value = "Test");
Ik krijg het wel voor elkaar om debugwindow.writeln("Test"); te doen maar dan moet ik de hele popup steeds opnieuw gaan schrijven...
Uiteindelijk is het namelijk de bedoeling dat ik de tekst uit de div haal, vervolgens bovenin tekst bijplak en weer terug in die div stopt.. zo wil ik realtime debug informatie kunnen tonen van de mainwindow in de popup...
Ik heb een popup geopend met de volgende code:
debugwindow = window.open("debug.php", "debugwindow", "width=900,height=700,scrollbars=yes,toolbar=no,location=no,directorie=no");
debugwindow.focus();
Nu heb ik in debug.php het volgende staan:
<div id="debugline" name="debugline"></div>
Nu wil ik via de opener (de mainwindow) die div in het popupvenster openen... ik krijg dit dus niet voor elkaar.
Wat ik geprobeerd heb:
debugwindow.getElementById("debugline").value = "Test";
debugwindow.window.getElementById("debugline").value = "Test";
window.getElementById("debugline").value = "Test");
Ik krijg het wel voor elkaar om debugwindow.writeln("Test"); te doen maar dan moet ik de hele popup steeds opnieuw gaan schrijven...
Uiteindelijk is het namelijk de bedoeling dat ik de tekst uit de div haal, vervolgens bovenin tekst bijplak en weer terug in die div stopt.. zo wil ik realtime debug informatie kunnen tonen van de mainwindow in de popup...