Internet sharing voor IPOD touch (werkt niet)

Pagina: 1
Acties:

• Seph
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik probeer al dagen mijn ipod touch met internet te verbinden. De Wifi aansluiting van de computer naar de Ipod zelf werkt. (Op de ipod kan ik de verbinding selecteren). Maar ik kan niet op internet, de ipod krijgt een nep adres toegewezen 169.xxx.xxx.

Als ik op de computer met WiFi "Bridge Connections" doe op de "Local Area Connection" en de "Wireless Network Connection" krijgt de Ipod wel een goed IP en DNS toegewezen. Maar na de "Bridge connections" heeft de computer zelf geen Internet meer (en de ipod ook niet). Waarom heb ik geen internet meer nadat ik "bridge connections" doe?

Mijn netwerk ziet er als volgt uit:

Internet --- ( Computer Server met ICS ) --- Switch --- (Computer met WiFi) ---- Ipod

Weet iemand een oplossing?

[ Voor 5% gewijzigd door Seph op 25-04-2008 11:15 ]

• cuber
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-11-2025
De ICS machine geeft volgens mij 1 ipadres af aan je machine, de gebridge verbinding krijgt dan als ik mij niet vergis ook maar 1 ipadres waardoor je een conflict krijgt tussen de ipod en pc.
Ik heb zelf om dit soort problemen op te lossen een wifikaart in mijn ICS machine gedaan en daarna een bridge verbinding gemaakt met de al aanwezige ethernet verbinding.

[ Voor 67% gewijzigd door cuber op 25-04-2008 11:27 ]

• Seph
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik heb mijn netwerk even veranderd:

Internet --- (Computer met WiFi) ---- Ipod

Maar als ik "Bridge Connections" doe op de "Local Area Connection" en de "Wireless Network Connection" heeft mijn computer weer geen internet.