Toon posts:

Lynksys wrt54gl geeft problemen met i-net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo fanaten,

ik heb een probleem sinds een dag of 2. ik heb 1 vaste computer met xp en 1 lt met vista. chello classic abbo en de lynksys router. woensdagavond niets aan de hand gewoon i-net op beide computers en donderdagochten niet meer op mijn vaste comp. even de modem reset deed het goed alleen als ik een rechtstreekse verbinding heb, zet ik de router ertussen (ook die even resetten) dan heb ik op mijn vaste comp geen i-net maar wel op de lt.

iemand een idee wat het kan zijn?!?!?

Verwijderd

Juist doordat je ze reset heb je kans dat ze niet lekker meer samen willen werken.
Je schetst niet echt een duidelijk beeld van je situatie. Een lt is een laptop? En heb je die bedraad of draadloos aangesloten. Welk apparaat dient in dat geval als Access Point? Werk je op basis van DHCP of met statische adressen? Etc, etc.

Verwijderd

Topicstarter
oh sorry, zo technisch ben ik niet.

idd met lt bedoel ik laptop, wat bedoel je met statische adressen? de laptop is wireless en de desktop bekabelde aansluiting.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb trouwens zojuist de laatste firmware gekregen van de supportdesk van lynksys, echter zonder resultaat. :'(

Verwijderd

Topicstarter
slotje aub, ik heb alles maar opnieuw ingesteld, en het werkt weer naar behoren. :)