Progress Failliet

Pagina: 1
Acties:
  • 1.833 views

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:05
Op de website van het bedrijf is nu het volgende te lezen:
Bij vonnis van de rechtbank Almelo d.d. 24 april 2008 is de besloten vennootschap
Progress Automatisering Hengelo B.V. hodn Progress Shop en Eyep in staat van faillissement
verklaard met aanstelling van mr. A.C. Huisman (advocaat te Enschede) tot curator en benoeming van
mr. A.A.A.M. Schreuder tot rechtercommissaris.

Via deze site zal nadere informatie volgen en zult u zich in voortkomend geval als schuldeiser kunnen melden.
Wacht u de berichten op deze site a.u.b. af.

A.C. Huisman
curator
Dit betekent dat de curator nu alle bezittingen en schulden in beeld zal gaan brengen. Vorderingen kunnen bij de genoemde curator ingediend worden.

Voor RMA's enzo geldt dat je daar als klant gewoon recht op hebt, voor betalingen geldt dat je op de lijst van concurrente schuldeisers komt te staan.

Of daar nog iets uit zal komen, zal nu nog niet bekend zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door StevenK op 25-04-2008 09:50 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-01 16:22
En de bedoeling hiervan is? Is er een specifieke reden waarom je zou willen weten wat er aan de hand is?

Edit.... Ik stak weer te vroeg van wal :)

[ Voor 20% gewijzigd door muppet99 op 25-04-2008 09:52 ]

Carpe Diem

Verwijderd

Ze waren zeer goedkoop, ik denk dat dat hun uiteindelijk de das heeft omgedaan. Vreemd alleen om te zien dat de website nog op deze manier in de lucht is, zet er dan alleen een mededeling op totdat men meer weet. Zal wel einde oefening zijn en ik denk niet dat er een doorstart komt. Vreemd dat er niet is gekeken naar een overname.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:05
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:57:
Ze waren zeer goedkoop, ik denk dat dat hun uiteindelijk de das heeft omgedaan. Vreemd alleen om te zien dat de website nog op deze manier in de lucht is, zet er dan alleen een mededeling op totdat men meer weet. Zal wel einde oefening zijn en ik denk niet dat er een doorstart komt. Vreemd dat er niet is gekeken naar een overname.
Of er gekeken is naar een overname, is niet te beoordelen. Het kan ook zijn dat ze daar juist mee bezig waren, maar dat een schuldeiser het geduld niet had en het faillissement heeft aangevraagd.

Speculeren heeft echter geen zin in dit soort situaties.

Ongetwijfeld wordt binnen enkele maanden het eerste verslag van de curator gepubliceerd en daaruit is dan op te maken waarom ze failliet zijn gegaan.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er zijn al twee topics over Progress gesloten, zie Atlas in "Progress Automatisering failliet". Misschien dat de crew een topic kan openen, of navraag kan doen? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-01 17:24
Als het op hun eigen site staat neem ik aan dat het wel geloofwaardig is?! Die andere twee topics hadden hun informatie van derden, dit topic is op info van Progress zelf gebaseerd.

Er staat zelfs een videofragment van RTV Oost online.

[ Voor 25% gewijzigd door NoepZor op 25-04-2008 10:17 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:09

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dicht.

Faillisementstopics worden uitsluitend door de crew van Tweakers.net geopend.

[ Voor 89% gewijzigd door Longbeard op 25-04-2008 10:32 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.