Wij gebruiken Altiris Deployment Solution als Software Distributie systeem.
Nou heb ik een MSI van Java Runtime Environment 5 in Altiris verwerkt.
De installatie vanuit Altiris op een pc in het bedrijf werkt prima.
Maar zodra ik hem vanuit Altiris wil deinstalleren krijg ik de volgende meldingen.
Windows Installer
Weet u zeker dat u de installatie van dit product ongedaan wil maken?
Hier druk ik natuurlijk op JA.
Zodra ik dat heb gedaan krijg ik de volgende melding.
You allready have this version of JRE installed. Please uninstall the product trough your add/remove programs utility before reinstalling.
Ik wil hem niet opnieuw installeren maar verwijderen.
Ik heb de volgende 2 regels geprobeert in de package.
msiexec.exe /x "\\server06\express\msi\J2SE Runtime Environment 5\J2SE Runtime Environment 5.msi"
nou geef ik aan dat die doormiddel van msiexec een uninstall moet doorgeven voor JAVA. Zodra ik dat doe krijg ik de boven aangegeven meldingen weer.
msiexec.exe /uninstall "\\server06\express\msi\J2SE Runtime Environment 5\J2SE Runtime Environment 5.msi"
nou geef ik aan dat die doormiddel van msiexec een uninstall moet doorgeven voor een update van JAVA. Zodra ik dat doe krijg ik de boven aangegeven meldingen weer.
Kunnen jullie mij hier misschien mee helpen.
Alvast bedankt
Nou heb ik een MSI van Java Runtime Environment 5 in Altiris verwerkt.
De installatie vanuit Altiris op een pc in het bedrijf werkt prima.
Maar zodra ik hem vanuit Altiris wil deinstalleren krijg ik de volgende meldingen.
Windows Installer
Weet u zeker dat u de installatie van dit product ongedaan wil maken?
Hier druk ik natuurlijk op JA.
Zodra ik dat heb gedaan krijg ik de volgende melding.
You allready have this version of JRE installed. Please uninstall the product trough your add/remove programs utility before reinstalling.
Ik wil hem niet opnieuw installeren maar verwijderen.
Ik heb de volgende 2 regels geprobeert in de package.
msiexec.exe /x "\\server06\express\msi\J2SE Runtime Environment 5\J2SE Runtime Environment 5.msi"
nou geef ik aan dat die doormiddel van msiexec een uninstall moet doorgeven voor JAVA. Zodra ik dat doe krijg ik de boven aangegeven meldingen weer.
msiexec.exe /uninstall "\\server06\express\msi\J2SE Runtime Environment 5\J2SE Runtime Environment 5.msi"
nou geef ik aan dat die doormiddel van msiexec een uninstall moet doorgeven voor een update van JAVA. Zodra ik dat doe krijg ik de boven aangegeven meldingen weer.
Kunnen jullie mij hier misschien mee helpen.
Alvast bedankt
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 09:26 ]