Mijn oude laptop is gecrashed (moederbord is dood) ik wil nu mijn gegevens van deze harde schijf af halen. Ik had een username en wachtwoord gebruikt (windows XP) en in mijn documenten staan alle belangrijke foto's en documenten.
Ik heb nu van mijn laptop HDD een externe harde schijf gemaakt. Helaas heb ik geen toegang tot de map waar ik moet zijn. Geprobeerd in Windows XP.
Als ik het op Vista probeer geeft hij aan dat ik niet gemachtigd ben om de gegevens te bekijken.
Overige gegevens kan ik wel inzien en kopieren.
Bestaat er software of een andere manier om deze gegevens nog terug te krijgen? Ik heb het wachtwoord en Username nog wel hier dus dat is het probleem niet....
Wie o wie kan me helpen? Alvast bedankt...
(namens mijn vriendin
)
Ik heb nu van mijn laptop HDD een externe harde schijf gemaakt. Helaas heb ik geen toegang tot de map waar ik moet zijn. Geprobeerd in Windows XP.
Als ik het op Vista probeer geeft hij aan dat ik niet gemachtigd ben om de gegevens te bekijken.
Overige gegevens kan ik wel inzien en kopieren.
Bestaat er software of een andere manier om deze gegevens nog terug te krijgen? Ik heb het wachtwoord en Username nog wel hier dus dat is het probleem niet....
Wie o wie kan me helpen? Alvast bedankt...
(namens mijn vriendin